Gå til innhold

Utro uten dårlig samvittighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde aldri trodd jeg skulle komme i en slik situasjon, men nå har det seg slik at jeg er i en situasjon som mange vil definere at jeg er utro... Jeg møtte tidligere i vinter en fyr som rett og slett har fått meg helt ut av balanse. Vi har bare møttes fysisk en gang, og det var utrolig sterkt. Vi kysset, ikke mer... Siden har vi holdt kontakten pr sms og mail/chatt, og det er utrolig heftig. Det går på alt fra dagligliv til filosofering og helt rå flørring... Vet ikke om vi kommer til å møtes igjen. Han bor i Sverige, har egen familie akkurat som jeg har min familie... Jeg har en snill og god samboer, og sammen har vi en sønn på 3 år.

Det som jeg synes er så rart, er at jeg ikke har dårlig samvittighet for det dobbeltlivet jeg nå lever. Jeg har ALDRI vært i nærheten av å være utro tidligere, har ikke vært i mine tanker.

Hvorfor er det slik at jeg ikke har dårlig samvittighet?? Handler det om at forholdet til sambo ikke er bra eller er det andre ting? Forholdet vårt er helt greit, vi er glade i hverandre men preges av hverdagens tjas og mas....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herre jesus menneske! jeg kan ikke fordra det minste av utroskap og at du sitter her å ikke føler skyld for sviket du gjør. fy flate du burde skjemmes! jeg gremmes over ditt usle vesen! bare fordi dere preges av daglilives tjas og mas skal det være greit å sitte å ha et forhold på si med en fyr i svergie. ikke prøv å beskytt de ordene du nettopp nå uttalte for det ville ikke vært noe annet enn forkastelig! hvis du trodde du skulle skrive å få et mer positivt svar tok du veldig feil! jeg gremmes over utroe mennesker. tenk på dem du har rundt deg. håper samboeren din leser det du gjør og lar deg tygge skikkelig på hva du har gjort!

Skrevet

slik du sår, høster du. bare tenk på det. hvis det var samboeren din som satte å slik du gjør. ville du hatt det like bra?

Skrevet

Herregud 23:45 ro deg ned.

Å flørte er en av livets fine ting. Du gjør ikke noe galt hi, og trenger ikke få dårlig samvittighet. Kos deg heller.

Skrevet

Tror kanskje du er for oppslukt rundt hele spenningen med denne svenske mannen at du ikke helt greier å se hvilke konekvenser det kan få for deg, din mann og ikke minst barnet ditt.....

Vil tro at om du plutselig virkelig kjenner på den følelsen av å kanskje miste din mann pga dette og skilles fra barnet ditt sin far kan få samvittigheten din til å gnage.

?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...