Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Nå har mannen gjort det igjen! Han MÅ reise sammen med kompisene sine på tur i oktober. Den vanlige uka hans koster 8000 kr. Vi sparer igjennom året og bruker pengene til oppussing og til å dra på ferietur sammen. Han sier han MÅ ha den uka si. Når jeg sier at jeg kan tenkte meg å reise sier han at jeg bare kan gjøre det. Men det har jeg altså ikke gjort pga synes vi ikke har råd til det. Vi har to barn og det er jeg som tjener mest av oss. Nå tenkte jeg å være så freidig at jeg bestilte en tur til meg og barna og sier at jeg bare MÅ reise bort. Jeg har bare lyst å vise han at jeg kan drite i å være fornuftig og endelig gjøre alvor av det. Han tror ikke at jeg kommer til å reise. Har dere et sted å anbefale for ei sliten mor med barn 5 og 7 år?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Bestill dere en tur til Alcudia. Der er det topp badestrender for barna og du får garantert slappet av. Nå må det være slutt på alle de egoistiske mennene som drar på fisketurer og jaktturer og bruker mye tid og penger på det mens kona og barna er hjemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå