Kokkeli nyter våren:) Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Det beste jeg tror jeg kommer på er lakse filet i folie. Pakker inn en lakse filet i folie, krydrer den godt med sitronpepper, kutter opp masse grønnsaker, f.eks purreløk, rødløk, squash, vårløk, paprika og har inni folie sammen med laksen. Litt oliven olje over. Kjempegodt og ikke minst kjempesundt:)) Vi har blitt flinkere i år og ikke bare grille pølser og hamburgere, men mye mer kjøtt og fisk.. Og blir jo mette så mye lenger:)
Lene~mor til tre Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Grillspyd Det er jo så enkelt og godt, vi kjøpte "tomme" grillspyd i butikken å putter kylling, kjøtt, grønnsaker, sopp o.l på grillspydene. Det er jo så godt mmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå