Gå til innhold

Ditt beste grill-tips hva er det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det beste jeg tror jeg kommer på er lakse filet i folie. Pakker inn en lakse filet i folie, krydrer den godt med sitronpepper, kutter opp masse grønnsaker, f.eks purreløk, rødløk, squash, vårløk, paprika og har inni folie sammen med laksen. Litt oliven olje over. Kjempegodt og ikke minst kjempesundt:))

 

Vi har blitt flinkere i år og ikke bare grille pølser og hamburgere, men mye mer kjøtt og fisk.. Og blir jo mette så mye lenger:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grillspyd :)

Det er jo så enkelt og godt, vi kjøpte "tomme" grillspyd i butikken å putter kylling, kjøtt, grønnsaker, sopp o.l på grillspydene.

Det er jo så godt mmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...