Gå til innhold

Hva kalles man istedet for stemamma?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan man kalles istedet for stemamma og stepappa? Og ikke bare navnet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Ble alltid kalt navnet mitt. Hva er galt med det?

Skrevet

Vi bruker navnet vårt.

  • 2 måneder senere...
Skrevet

på skolen lærer de at det er bonus mamma og ikke stemamma., her bruker vi navnet mitt.,

minste spurte om hu kunne kalle meg for mamma,..ble litt satt ut, synes det blir feil ovenfor den som er mamma.,

Skrevet

Kjæreste/samboer/kone til pappa.

 

Jeg ser ikke på meg selv som stemor, og blir helt satt ut hvergang noen sier det. Jeg er ikke mor i noen som helst form til hans unger. Jeg kaller dem stebarna når jeg snakker om dem på dib, men aldri ellers, og ikke engang her på dib kaller jeg meg selv stemor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...