Vi har tre mirakler! Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Noen som har tekst og melodi på den festsangen der man setter inn tenner og har pose på hodet?????
las chicas Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 har vært borti to forskjellige tekster. ene var musevisa og den andre husker jeg dessverre ikke. det var flere sanger i en liksom.
Vi har tre mirakler! Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg husker bare hvilke rekvisitter vi trengte og ikke teksten.. Trodde jeg hadde spart på arket, men finner det ikke ... Takk i allefall
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Jeg har en annen en, med en pakke som skal leveres rundt omkring, til den med det fineste slipset, til damen med lengst hår, osv, Er en som leser opp alt sammen og de andre leverer pakken rundt omkring frem til den som skal ha den
petite fleur Skrevet 26. juni 2010 #5 Skrevet 26. juni 2010 Melodi: Lille Petter Edderkopp Fint å være bever en bitteliten stund. Maten den var deilig, og magen har blitt rund. Store fine tenner har alle sammen fått, det å være bever er flott, flott, flott! Sikkert mange varianter ute og går.....kan ikke huske at vi hadde pose på hodet, men vi hadde i alle fall tenner :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå