Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat sittet i to timer med føttene i babyfoot sokkene. Hva skjer nå? og når kan jeg vente meg forvandlingen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer ikke noe spesielt akkurat nå ;) du må skylle av det klisset,og eventuelt smøre bena.

står at huden skal begynne å falle av innen 7-10 dager,men hos meg skjedde det etter 4 dager faktisk..

etter du har dusja kan du skrubbe litt av med håndflaten,men ikke bruk fil.. fikk jeg beskjed om ihvertfall. også sa de på Vita hvor jeg kjøpte det at du ikke skal dra av løshud,men det klarte jeg ikke å unngå;) gikk fint for det;) også er det viktig å smøre... bena blir veldig deilig og myke :)

det som overrasket meg var at det kom sakte men sikkert tilbake igjen..litt etter alt hadde falt av...men jeg skal prøve en gang til til uka..

Skrevet

inform me..

ka e dette Baby Fott greiene alle preiker om?

Hvor kjøper man det?

Og hva koster det?

Skrevet

Det er plastsokker med noe greier inni som gjøre at hard hud faller av etter noen dager..

Kjøpes på Vita(som jeg vet om ihvertfall) og koster 200 kr :)

Skrevet

funker det??

sliter med hard hud spes på ene foten. Prøvd skrubb, pimpstein etc uten særlig nytte

Skrevet

Ja syns det funker,men kom fort tilbake som jeg skrev over her. men var veldig fornøyd de dagene det varte ;)

Men jeg skal prøve en gang til...kanskje man må ta det ett par ganger for at det skal vare lenger...? På esken står det at det anbefales å gjøre hver 3. - 4 . mnd men ....hm...jeg skal prøve igjen ihvertfall:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...