☆Lille my* Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hei alle sammen:) I dag fikk jeg jaggu positiv test! en vanlig cb, og en digital. IKM i morgen. Trodde virkelig ikke at det ble noe denne måneden, men så feil kunne jeg ta:) Men nå har det seg slik at jeg har glemt så mye siden sist sv.skap, så hva et det viktig å tenke på nå? Er livredd for å miste!!
aviva<3nov 2005 <3 feb 2012 <3 Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Å gratulerer så masse!!!! det er jo helt fantastisk :D:D send baby støv vår vei mens du er i gang jeg trenger litt nei slapp av å stress ned. ikke ta for store sjangser og lev etter hva du føler selv er best. så går det nok sikkert helt fint måtte vi alle prøvere være like heldig som deg. heldiggrisen :D
☆Lille my* Skrevet 26. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2010 Tusen takk:) Sender maaaasssse babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************' Føler meg veldig heldig nå ja, dette tok jo bare 2 pp, og med førstemann tok det 3 pp etter pilleslutt!
gulda Skrevet 26. juni 2010 #4 Skrevet 26. juni 2010 Testet også nettopp positivt, og føler meg også helt grønn på hva som en må passe på -har glemt nesten alt. Men er jo noe med å passe på å vaske hendene etter å ha vært i jord/sand, og å bare spise gjennomstekt kjøtt og det hvite i krabber. Husker ikke særlig mer, og så sier legen mye forskjellig.. Husker at jeg hørte sist også at kjøttet i Norge stort sett er veldig trygt uansett, men jeg tenker som deg: tar mine forholdsregler, for da gjør jeg liksom det jeg kan for å holde på den lille )
T#3 Skrevet 26. juni 2010 #6 Skrevet 26. juni 2010 Gratulerer så mye begge to! Trenger ikke huske så mye, det kommer etterhvert:) Folsyre er det greit å begynne med da, dersom dere ikke allerede tar det.Også dette med kosthold, hva dere bør styre unna nå i graviditeten. Kos dere, og nyyyt det! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå