Gå til innhold

Positiv test i dag:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen:)

I dag fikk jeg jaggu positiv test! en vanlig cb, og en digital. IKM i morgen.

Trodde virkelig ikke at det ble noe denne måneden, men så feil kunne jeg ta:)

Men nå har det seg slik at jeg har glemt så mye siden sist sv.skap, så hva et det viktig å tenke på nå? Er livredd for å miste!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å gratulerer så masse!!!! det er jo helt fantastisk :D:D:D send baby støv vår vei mens du er i gang :) jeg trenger litt :P

nei slapp av å stress ned. ikke ta for store sjangser og lev etter hva du føler selv er best. så går det nok sikkert helt fint :D måtte vi alle prøvere være like heldig som deg. :D

heldiggrisen :D:D

Skrevet

Tusen takk:) Sender maaaasssse babystøv******************************************************************************************************************************************************************************************************'

Føler meg veldig heldig nå ja, dette tok jo bare 2 pp, og med førstemann tok det 3 pp etter pilleslutt!

Skrevet

Testet også nettopp positivt, og føler meg også helt grønn på hva som en må passe på -har glemt nesten alt. Men er jo noe med å passe på å vaske hendene etter å ha vært i jord/sand, og å bare spise gjennomstekt kjøtt og det hvite i krabber. Husker ikke særlig mer, og så sier legen mye forskjellig.. Husker at jeg hørte sist også at kjøttet i Norge stort sett er veldig trygt uansett, men jeg tenker som deg: tar mine forholdsregler, for da gjør jeg liksom det jeg kan for å holde på den lille :o)

Skrevet

Gratulerer så mye begge to!

Trenger ikke huske så mye, det kommer etterhvert:)

Folsyre er det greit å begynne med da, dersom dere ikke allerede tar det.Også dette med kosthold, hva dere bør styre unna nå i graviditeten.

Kos dere, og nyyyt det!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...