Gå til innhold

Selvsikker mann, flere som har en sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt sammen med en fantastisk mann, saken er bare at han er såååå selvgod og selvsikker! Han er herlig, flink på sine ting osv. Men det irriterer meg avogtil at han er så selvsikker...

Kommer det til å funke mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja , jeg gjorde det slutt med ham..

Skrevet

Mannen min er selvsikker, men ikke selvgod. Han vippes aldri av pinnen, takler alle situasjoner, holder alltid hodet kaldt og lar seg ikke "push around". Utrolig deilig og trygt å være sammen med en selvsikker mann.

Skrevet

Min mann er også sånn:) Herlig selvsikker, men absolutt ikke selvgod!

Skrevet

hva er man om man er selvgod?

Skrevet

"I`m the man"-type..

Skrevet

hehe, ja jeg har en sånn, men etterhvert oppdaget jeg at han var ganske sårbar også. Opplevd litt av hvert i oppveksten. Men han har ordentlig selvtillit og er ikke selvgod. De to ordene har ikke samme betydning for meg.

Selvgod er et negativt ladet ord, hvor noen er så stolte av seg selv at det nærmest blir kvalmende. Ofte er det menn eller kvinner med et mindreverdighetskompleks.

Selvtillit er et positivt ladet ord i mine ører, hvor en person er trygg på hvem han er og det han gjør. Slik er min mann. Han er skikkelig god og omsorgsfull, er ikke redd for å snakke positivt om seg selv, men ikke på en ekkel måte. Han er ikke redd for å ytre sine meninger og tåler å ikke bli likt av alle, selv om de fleste liker han.

Han er også dyktig i veldig mye, både teoretisk og praktisk. Derfor prater han godt med alle fordi han alltid har noe å prate om, nettopp fordi han interesserer seg for det meste.

I starten ble jeg litt skremt av selvtilliten, for jeg hadde ikke så god selvtillit selv. Jeg følte meg mindreverdig, selv om han skrøt meg opp i skyene. Etterhvert har jeg skjønt at det kun var min dårlige selvtillit som gjorde at jeg underminerte meg selv. Nå har han faktisk gjort at jeg har fått bedre selvtillit. Jeg føler meg også utrolig trygg med han ved min side. Jeg vet jeg har hans fulle støtte hele tiden.

Vi har vært sammen i 3 år. Har ett barn og er forlovet. Jeg er så utrolig takknemlig for at jeg har en slik en mann. Når han er trygg på seg selv, føler jeg meg trygg :)

Skrevet

heller det enn en vinglende usikker mann som aldri klarer å ta en besluttning. mannen min er "verdens mester" men jeg liker det.

Skrevet

Jeg har en mann som fremstiller seg som selvsikker og ganske så selvgod også til tider, det irriterte meg en del i begynnelsen av forholdet. Men nå etter vi har vært gift i 6 år så vet jeg at han ikke er så selvsikker likevel, det ligger mer under enn måten han fremstiller seg selv på. Han er innerst inne veldig sårbar, følsom og usikker.

Skrevet

Vi har vært sammen i 4 mnd.

Han sier han har aldri klart å ha et langt forhold pga selvsikerheten hans har ødlagt hans forhold osv.

Han har add.. Og jeg leser ham som en åpen bok, har bein i nesa og krever at han tenker at det ikke bare handler om ham.

Så er han såå omsorgsfull, så sårbar og så romantisk:)

Jeg føler meg litt spesiell fordi jeg føler jeg forstår ham

Er jeg teit*?

HI

Skrevet

Om det funker kommer helt an på hvordan du velger å takle hans væremåte. Høres ut som at du greier deg fint foreløpig:) men er jo stor mulighet for at du kan gå lei av hans væremåte når den første forelskelsen "går over".?

Synes absolutt ikke du er teit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...