Gå til innhold

kor mangen keisersnitt har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kor mangen ks har du?

er det noken som har 3 eller fleir?

er det noken som har født normalt etter 2 snitt?

veit at det ikkje blir anbefalt men høyrer og at det er begynt å komme nye regler på det.

 

kossen gjekk det 3 snittet eller 4..5..?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare ett, men kan gi innlegget en dytt hvertfall 8-)

Skrevet

Jeg har hatt 2 (akutt) ks! Fikk beskjed nå etter det siste at jeg ikke får prøve meg på normal fødsel ved evt barn nummer 3!

Dette er på Riksen iallefall

Skrevet

Tanta mi har 3 pga for smalt bekken til å føde normalt.

Fikk etter snitt nr 3 beskjed om at det da var stopp.

Skrevet

Jeg har hatt to planlagte keisersnitt. Første pga tverrleie, andre pga at den nedre delen av livmoren var svært tynn og det var fare for livmorruptur.

 

Jeg tror de fleste leger vil anbefale deg keisersnitt etter to snitt. Legen sa til meg at han ikke ville anbefale mer enn tre keisersnitt, menjeg har hørt om de som har hatt fire..

Skrevet

Min søster har 3 keisersnitt, hun har 4 barn, fødte nr.2 på vanlig måte. Hun fikk beskjed ved 3. keisersnitt at hun ikke kunne få flere keisersnitt, og ble derfor oppfordret til å sterilisere seg for å unngå flere graviditeter.

Skrevet

har bare ett (akutt) keisersnitt.

Håper ikke på fler heller.. Vil føde vaginalt neste gang om mulig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...