Reese Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Den handler om ei mørkhudet mor som er rusmisbruker og føder en sønn som hun legger igjen i en kontainer. Denne gutten blir funnet og brakt inn til sykehus/barnevernet. Ei som jobber med han får etterhvert lov å adoptere ham. Rundt om en 2år senere kommer hans biologiske mor og krever ham tilbake og får ham. Jeg har aldri fått mulighet til å se slutten av filmen, husker at den gikk som "onsdagsfilmen" på tvnorge en gang. Noen som vet hva den heter? Om andre husker andre gode filmer som også gikk som onsdagsfilmer for en del år tilbake blir jeg veldig glad for å høre om noen vet navnene på dem. TUUUUUSEN TAKK FOR SVAR!!!
Delfino-fødeklar- Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 loosing ishaia. eller mister ishaia.. en av mine fav filmer, har den på dvd. er med drew bellomore eller hva hun heter. har den ikke ved siden av meg. så er ikke stø på engelsk..
Delfino-fødeklar- Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Losing Isaiah is a 1995 drama film starring Jessica Lange and Halle Berry.. Ikke drew bellomore.. hehe..
Dette er lykken på jord! Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Åh den er så sterk! Får klump i magen av å tenke på den. Den har vært min favorittfilm siden jeg så den på tv norge da jeg var 13 år. Den er bare helt utrolig! Loosing Isaiah, som hun over skriver.
Reese Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Tusen takk jenter, finner den ikke på cdon.com men skal sjekke utleieren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå