stolt2barnsmor, prøver på nr 3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 netopp kjøpt oss campingvogn, å sitter her å lurer på hva jeg egentli trenger i den av ting å tang.... noen tips?
Luri ㋡ Skrevet 26. juni 2010 #2 Skrevet 26. juni 2010 Vi har ikke campingvogn, men både svigers og mine foreldre har alltid feriert i campingvogner, så etter utallige campingferier har jeg funnet ut at det er kjekt å ha med: • Trille til å trille vann/dass med • Et lager med telys • Sånn elektrisk fluesmekker • Myggnetting til vinduene • Små plastkurver til å ha i skapene, det har de blant annet på nille
Luri ㋡ Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 • Fleece-tepper til kjølige kvelder • Lommelykt • Medisinskap som inneholder plaster, pyrisept, febernedsettende/smertestillende og ellers det mest nødvendige av slike ting. Kløestillende salve er kjekt å ha med på tur. • Håndstøvsuger, en sånn liten en på batteri. • Jif engangsmopp • Stativ til oppvask • Liten reisevannkoker, så slipper man å koke vann til oppvasken dersom man ikke har varmtvann, og dersom man vil ha te/kaffe i en fei Vet man får kjøpt små kaffetraktere også, men de er stort sett ubrukelige. Greit å ha ting som ikke bruker så mye strøm, på noen plasser skal det ikke mye til før sikringen går. • Lappesaker, så man får fiksa badelekene til de små • Diverse antimygg-remedier • Saks •
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå