Gå til innhold

Fønix vil TYTE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spesielle du vil tyte med?

Skrevet

vil vel egentlig bare tyte generelt

 

fredag er en kjip dag..

Skrevet

Er du forresten fra Vestlandet?

Skrevet

Plutselig ikke så ensom lenger???

Var ikke mye liv i deg! ;)

Skrevet

er her jeg.. bare et nett av en annen verden

d har satt ned hastigheten frem til 1, da de mener jeg har overskidt nedlastnings kvoten

 

Fønix

Skrevet

er vestlending nå ja =P

 

Fønix

Skrevet

greit.. tyte er vel dialekt.. men Fønix som i Fønixfuglen

Skrevet

Da skal jeg ha tålmodighet med deg. :-)

 

Fra Bergen, kanskje?

Har aldri hørt andre enn Bergensere si tyte.

Skrevet

er opprinnelig ikke hefra.. så bergenser med rett å klage på været

 

Fønix

Skrevet

Bodd her lenge?

Er selv bergenser.

 

Skrevet

flytta hit på 90tallet

Så kan vel kalle meg Åasane jente

 

 

Fønix

Skrevet

finne deg et kllenavn du å da =P

 

Fønix

Skrevet

Må jo også spørre hvor gammel du er. :-)

Og gjerne hvor ca i Bergen du bor.

Barn? Antall?

Hiver ut en del spørsmål siden det tar så lang tid før du svarer, så sparer vi litt tid...hehe!

Skrevet

Hvem spør? Fønix eller en annen?

 

Fana

Skrevet

vakke meg, men ble nysgjerrig..

 

Fønix

Skrevet

I nærheten av Nesttun.

 

Fana

Skrevet

ah.. familie nær flesland jeg

 

Fønix

Skrevet

26, bergen nord 2barn

mer detaljert vil jeg ikke, da mye har blitt diskutert her under Fønix navnet, som jeg gjerne ikke vil ha gjenngitt irl

 

Fønix

Skrevet

Hvor gammel er du da?

Jeg er 30.

 

Fana

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...