Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 vil vel egentlig bare tyte generelt fredag er en kjip dag..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Plutselig ikke så ensom lenger??? Var ikke mye liv i deg!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 er her jeg.. bare et nett av en annen verden d har satt ned hastigheten frem til 1, da de mener jeg har overskidt nedlastnings kvoten Fønix
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 greit.. tyte er vel dialekt.. men Fønix som i Fønixfuglen
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Da skal jeg ha tålmodighet med deg. :-) Fra Bergen, kanskje? Har aldri hørt andre enn Bergensere si tyte.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 er opprinnelig ikke hefra.. så bergenser med rett å klage på været Fønix
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 flytta hit på 90tallet Så kan vel kalle meg Åasane jente Fønix
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Må jo også spørre hvor gammel du er. :-) Og gjerne hvor ca i Bergen du bor. Barn? Antall? Hiver ut en del spørsmål siden det tar så lang tid før du svarer, så sparer vi litt tid...hehe!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #24 Skrevet 25. juni 2010 26, bergen nord 2barn mer detaljert vil jeg ikke, da mye har blitt diskutert her under Fønix navnet, som jeg gjerne ikke vil ha gjenngitt irl Fønix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå