Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 kan du fortelle meg litt omd et? og hvordan merket du det? Hva var symptomene? Er du på medisiner nå? 'Hvordan har du det nå i forhold til før medisiner? Er det bivirkninger på medisinene?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har lavt nå, men hadde høyt i ca halvannet år. Husker ikke såå mye, men vet at jeg var veldig varm hele tiden, frøs aldri. Hadde mye hjertebank og høy puls. Var ofte giret - og ble tatt som manisk hos legen min. Ingen bivirkninger med medisinene=) Jeg merket det ved at legen tok en tilfeldig blodprøve pga jeg også hadde struma. Jeg opererte bort strumaen, og fikk derfor lavt. Nå må jeg ta medisiner livet ut.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Kan legge til at jeg spiste mye, men gikk likevel ned i vekt;)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Jeg hadde også høy en stund siden. Hadde samme symptomer som 1. anonym som svarte. Husker at jeg følte meg ikke helt bra, så ble innlagt på sykehuset der dem tok masse prøver. Endte med at dem fant ut at jeg hadde altfor høy stoffskifte. Dem vet ikke hvor lenge jeg har hatt det, men lenge nok til at skoldbrukskjertelen var hoven, og presset på stemmebåndet mitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå