Gå til innhold

Krøp til korset i dag...


Med_håp_i_magen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg humpa rundt på krykker p.g.a. bekkenløsning i noen uker og jeg hadde et håp om å fortsette med det, men det gjør bare mer og mer vondt...

 

I dag bestemte vi oss for å spise på en av restaurantene på senteret før vi tok ukeshandelen. Kom meg dit, men på vei tilbake til butikken hadde jeg så vondt at jeg måtte kjempe mot tårene. Det endte med at jeg lånte en sånn elektrisk rullestol med handlekurv som senteret har stående - har i grunnen aldri sett noen under 80 bruke dem, og skal jeg dømme ut i fra alle de rare blikkene jeg fikk så er det ikke så mange andre som har det heller. Handleturen ble mye lettere, men jeg følte meg som en idiot - spesielt når jeg måtte rygge, for da pep det som en gjennomsnittlig trailer.

 

Det er vel egentlig bare å innse at jeg må skaffe meg rullestol. Det er tross alt ganske lenge til 10. november...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uffda, håper det blir bedre så du slipper å skaffe deg rullestol. Kan godt tenke meg at du følte deg litt idiot med den stolen, det ville jeg å gjort.

 

Vi har termin samme dato :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen tuuusen takk Med_håp_i_magen!

 

Du gav ein kval i rugekassen (det nye navnet på sofaen vår) en skikkelig latter!! Jeg var litt oppgitt over alle desse "har lagt på meg 1 kg" innleggene - og ditt var til å le seg i hel av!!

 

Du gjorde kvelden min straks myyyyye bedre!! ;D

 

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i alle andre, de vet ikke hvordan du har det!

 

Håper det hjelper deg å rulle rundt i stedet for å slepe deg rundt på krykker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...