Gå til innhold

Kan man se antydning til graviditet ved innvendig ul i ca uke 2-3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ha innvendig ul til uka, men pga andre grunner enn graviditet.Men lurer litt på jeg kanskje kan være gravid..Er det mulig å se no anntydninger til det på ul da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det kan man ikke. Var på UL i går, og var da 10 DPO (dager etter eggløsning) og hadde akkurat testet positivt, men gynekologen kunne ikke se annet enn at jeg hadde hatt eggløsning.

Skrevet

Tror ikke det!

Jeg var i uke 5,og da så de nesten ingenting,fikk time uka etter og da så vi hjertet som slo :)

Skrevet

Vi så vår siste baby bare litt over 5 uker etter. Du kan jo høre. Stor forskjell på 10 dager og 2-3 uker. Mye som skjer på kort tid.

Skrevet

Hadde innvendig ul da jeg var 3+3 da så vi tydelig 2 prikker som han regna med var foster og det andre. Skal snart føde!!!

Skrevet

Jo man kan se det :))

Skrevet

vi fikk innvendig ultralyd på sykehuset for å bekrefte graviditeten og at den var på rett plass. da var vi 2-3 uker. Så klart og tydelig en sort prikk med en ring rundt! Vi er 14 uker på vei nå :) livlig krabat! Lykke til med sjekken

Skrevet

Tror ikke helt du vet hvordan man teller et svangerskaps uker. Hvis jeg var 10 dager etter eggløsning var jeg faktisk 3 uker og 3 dager på vei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...