Gå til innhold

Får melde meg inn her (på overtid) hehe


Sunshine med småtroll:)

Anbefalte innlegg

Jeg er treg, I know, men skal bli mer aktiv inne på terminklubben har jeg bestemt meg for:) Syns det er koselig

Kan jo fortelle litt om meg:)

Har termin 7. november og det blir en lillebror:D Har en gutt fra før født i 2008. Er 26 år og bor i Trondheim sammen med min fantastiske samboer og finefine gutten vår som gleder seg masse til å bli storebror (så lenge lillebror ikke tar smokken,kua og sykkelen hans vel og merke!).

Skulle egentlig ha ei lita jente i mai, men på UL i desember fant vi ut at hun var veldig syk og det var ikke forenelig med liv så det ble et avbrutt svangerskap. Hun manglet kranie, blodkar og de blodkarene som var der var alt for trange samt masse væske i hele kroppen.

Var heldig og ble gravid ganske så fort igjen.Tror ikke vi prøvde så særlig heller, men etter 1 mnd så satt spira igjen gitt;)

 

Ser for meg maaaange år med "krangling" med mine 3 gutter.hehehehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig! :-)

26 år Trondheim med samboer og jente født 2008. Termin 10 november med en gutt denne gangen - spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 2008 unge og venter nr. 2 nå i november :)

Vet ikke kjønnet da... Så blir liksom spennende! Men jeg er så nysgjerrig av meg at jeg skal klare å finne det ut på en eller annen måte ;)

Sambo vil ikke vite kjønnet - men jeg vil! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...