Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 som deler mine betroelser med gud og hverman. Folk hun ikke kjenner så godt får høre hvordan ståa er i mitt forhold, det er nok at både de og hun vet hvem jeg er så begynner hun å fortelle om hvor fælt forholde mitt er, hvor grusom mannen min er, hvor dårlige foreldre vi begge er... Kommer dette etterhvert til å slå tilbake på henne?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Lurer jeg også på. Er det ikke på tide å kalle det en uvenn? Eller enda lettere, snakke med henne istedefor oss?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Ja, jeg trodde hun var det lenge, men jeg fikk jo høre igjen litt av hvert etterhvert. Hun vet ikke at jeg vet hvordan hun er enda, men jeg har plantet noen historier hos henne for å se hvor langt hun sprer betroelsene og hvor mye hun legger til. Lurer på om dette kommer til å slå tilbake på henne fra andre hold enn mitt? Eller kommer folk bare til å tro blindt på henne?? Hun sitter også å drar frem betroelsene jeg har gitt henne foran menesker jeg nesten ikke kjenner...
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 jeg hadde en god venninne en gang som jeg betrodd emeg til om mine tidligere psykiske problemer, depresjoner og innleggelser... da eksen hennes gjorde det slutt og ble forelsket i meg, og gjorde alt for å få meg HATET hun meg (selv om jeg sa til han at det kommer ikke til å skje han må være kraftig tilbakestående om han tror jeg gjør det mot en venninne) og hennes "straff" da var å snakke masse drit om meg til ALLE felles venner og kollegaer (ja, vi jobber sammen) inkludert han jeg nettopp hadde blitt sammen med, så det varte ikke så mye lenger, han var sikekr på at jeg var en dårlig venn so hadde lurt både han og henne. så nå vet alle om mine tidlige problemer og mange tror sikkert jeg er sånn ennå, og ting har sikekrt blitt overdrevet.. MEN jeg har ennå ikke fortalt EN ENESTE om at hun brukte speed for å gå ned i vekt og fremdeles bruker det når hun er på fest.. For jeg er snill.. og hvis jeg gjør det, er jeg ikke bedre enn henne lenger.. jeg driter i hva andre vet, tror, og tror de vet, jeg vet sannheten, og jeg vet jeg kommer til å vinne på det en dag. og det kommer til å slå tilbake på henne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå