Mamma til 2 søte jenter Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Var akkurat inne og så på skatteoppgjøret. Fikk beskjed i april at jeg fikk igjen nesten 5000 kroner, men da var ikke alt foreldrefradrag trukket fra, så det skal jeg få i tillegg. Nå viser det seg at de mener jeg er skyldig 179 kroner i skatt. Holdt på å få hakeslepp når jeg så det. Tar så fram selvangivelsen som jeg sendte inn i april, og ser at jeg og mannen min er lignet sammen, som vi alltid har gjort, men punkt 4.8 som er negativ formue overført mellom ektefelle står ikke på skjemaet til skatteoppgjøret i det hele tatt. Og det er jo et meget betydelig beløp som gjør at jeg får igjen på skatten. Vet mannen min har fått igjen noe ekstra i forhold til det som stod på selvangivelsen, men det er kun for reisefradrag og renter, ikke noe mer. Typisk en menneskelig feil eller noe som har gjort det,. Har gått og gledet meg lenge til å få igjen på skatten, men nå må jeg betale inn 179 kroner, selv om jeg klager - men regner jeg at jeg får igjen, og da vel med renter (selv om det ikke er noe formue med 179 kroner..... hehe)?? Dette er en typisk "jeg tåler ingenting" dag. Har fått mensen i dag og datteren min har ikke villet høre på meg... Mannen min er borte og kommer ikke hjem før senere i kveld.... får ikke tak i mine foreldre og ikke svigerforeldre... så... MEN var godt å få det ut her...
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 En god klem sendes til deg fra meg, og håper at den tar med seg alt det vonde :-)
♥tre små hjerter♥ Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Skjønner deg godt, noen dager er bedre enn andre...5000 kroner er jo litt, forhåpentligvis får du de igjen....håper det går seg til og at du får en oki kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå