Gå til innhold

Forbuden frukt - må deles med noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en fantastisk og grusom dag som jeg ikke kan dele med noen. For å gjøre en lang historie kort har jeg levd i et ekteskap som sluttet å fungere for mange år siden. Jeg møtte en ny mann for et par måneder siden som jeg har hatt fått enormt sterke følelser for. Så langt har vi bare møttes på jobb og pratet sammen i telefonen hver dag. Men i dag tok jeg en fridag fra jobb og vi tilbrakte hele dagen sammen. Vi har pratet, klemt og grått, men vi har ikke vært utro selv om jeg jeg drømmer om det (lenge siden mannen min og jeg har hatt noe samliv).

Etter en sånn deilig dag klarte jeg å be han om ikke å kontakte meg mer - og jeg angrer selvsagt allerede. Det er så trist at vi begge har blitt så utrolig glade i hverandre, men ikke kan være sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skiller du deg ikke da? Hvorfor leve ulykkelig sammen med en mann man ikke har følelser for? Man lever bare en gang. Kanskje det ikke blir du og drømmemannen, men dukker det opp en ny drømmemann så er du hvertfall fri til å gjøre som du vil..

Skrevet

Jeg vet ikke hva som holder meg tilbake, barna, hans reaksjon (han vil ikke takle det spesielt godt), økonomi (blir nødt til å flytte, og det blir tungt for ungene som trives og er så trygge her), familierelasjoner osv osv. Tenker at det er litt egoistisk å snu alles hverdag på hodet for min egen lykke.

Skrevet

Det må være en vanskelig situasjon å være i, men jeg kan ikke annet en å ønske deg lykke til med ditt valg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...