Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 dont buy it. brukte det ikke et eneste sekund.. men hvis du må, så har jeg hørt babybjorn sin er ålreit:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Me brukte vår ein god del, og var nøgde med Babybjørn sin. Var stor stas då han greide å få fart på den sjølv!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 husker ikke merket, men en slik som man kan justere fra nesten ligge helt rett til sitte mer oppreist. en slik skal jeg ha neste gang jeg får barn. brukte vippestol endel til nr 1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har babybjørn sin, og bruker den hver dag! En fantastisk oppfinnelse når man lager mat og henger opp klær mens poden er våken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå