3barns-mamma <3 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg er nå gravid i uke 10. Har hatt 8 spontanaborter siste 1,5 året, har sterk astma og allergi og får injeksjoner hver 4 uke for å ha astmaen og allergien under kontroll, samtidig som jeg bruker faste astma medisiner. Men jeg får ikke noe oppfølging i det hele tatt første time hos fastlegen får jeg ikke før i uke 12, og time til gynekolog måtte jeg ordne selv... Føler alle andre som har hatt mindre spontan aborter enn meg, eller som har noen form for sykdommer, får tett oppfølging.... Føler meg ikke ivaretatt i det hele tatt og er ganske skuffet over behandlingen av leger her i Bergen
Not a quitter ♥ mamma til to♥ Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Da tror jeg virkelig at jeg hadde spandert på med en privatlege i stedet. Slik skal det virkelig ikke være. Håper du finner en fornuftig lege snart.
mariabee Skrevet 26. juni 2010 #3 Skrevet 26. juni 2010 bruk heller noen ekstra kroner og bruk volvat med lagunen. Der blir du tatt seriøst og får fin oppfølgning:) Er selv fornøyd med fastlegen min, men har jo mange pasienter og ikke alltid man får time. På volvat fikser de ting på dagen og man kan lett få henvisning til spesialister!!
soleia Skrevet 27. juni 2010 #4 Skrevet 27. juni 2010 Med 8 spontanabortar så skulle du vore henvist til spesialist for lenge sidan! Verkar som fastlegen din har svikta her, om du har teke dette opp med han/ho. Eg gjekk til gynekolog (ikkje privat) og fekk god oppfølging, med ultralyd annankvar veke i starten, etter to spontanabortar. Så det går an i Bergen og. Var litt vanskeleg å "komme forbi" legesekretæren for å få time tidlegare enn vanleg, men då eg insisterte på at ho tok spørsmålet opp med legen så gjekk det fint. Kan du mase deg til time tidlegare hjå gynekologen din, trur du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå