Gå til innhold

Når fikk deres barn 1 års jekslene, alder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten vår var 13 mnd når han fikk de 4 ett års jekslene, nå venter vi på 2 års jekslene, han er 22 mnd.

Skrevet

13 måneder her også faktisk:-) Eller, jeg tror det er ettårsjekslene ihvertfall.. selv om det ser ut som det er plass til to tenner mellom de fire fortennene og disse jekslene... hjørnetann, og?... vel, jeg er neimen ikke sikker på hva de forskjellige tennene er for noe jeg :-)

Skrevet

heter det 1årsjeksler??? De får de fire foran, hjørnetenner og så toårsjeksler.

Skrevet

Gutten min som er 17 mnd i morgen sine første jeksler kom opp for noen få dager siden, så vitt eg har sett så er det kun de nede som har komt, men de oppe er på vei

Skrevet

Gutten min fikk 4 jeksler ved 15-16 mnd alder.

Skrevet

Barn for 4 fortenner oppe og nede. Så 4 1 årsjeksler, så 4 hjørne tenner så 4 2 års jeksler, totalt 20 melketenner!

Skrevet

hmm, rundt 10-11 mndr?? Han fikk de første "bite tennene" ved 3 mndrs alder, og det gikk på løpende bånd etter det :/ Nå har han alle tenner han skal ha frem til tannfelling, og har ikke fyllt 2 år ennå ... Lurer på når han begynner tannfelling, selv var jeg ferdig med det meste av tannfelling før jeg begynte i 3. klasse, og hadde ale voksentennene mine lenge før klassevennene mine begynte å miste de siste jekslene sine... Var litt rart å gå rundt med de store voksentennene mens alle andre fortsatt hadde de små barnetennene XD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...