:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 jeg har en veldig full mage, og 7 flotte sushi biter som bare vil inn i magen, men det er ikke fysisk mulig og stappe inn mer. *vondt* og jeg vil så gjerne spise dem, de står der og titter på meg og roper. noen som er gode på problemløsning her?
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 En venninne av meg gikk på do og fikk dermed plass til mer mat.. Tror ikke jeg vil anbefale det da ) (Nei skal ikke spøke med dette, men det var det eneste lureste som falt inn i blondinehodet mitt nå) Og ellers? Går det fint??? =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 bortsett fra full mage og en overdose sushi så har jeg det fryktelig fint og kan ikke klage på noe du da? hvordan går det?
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Ét til du spyr, det er deg vel unt, pleier min mann å si... sushi må jo enten spises eller kastes. Your choise.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Spis de så fort du har plass i magen igjen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2010 hehe... jeg er der at det gjør vondt i magen og jeg holder på å spy... hehe.. om jeg venter i 30 min så får jeg sikkert plass til en til... hehe jeg lurer på hvordan jeg kom på ideen med å kjøpe 20 biter... det er jo syke mengder mat
Mor Løvehjerte Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Den feilen har jeg også gjort en gang! Hjelpes, så mye mat det er!! Du må spise de beste, legge resten i kjøleskapet, la maten synke, og så prøver du deg på resten etterpå...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #8 Skrevet 25. juni 2010 ja, det er nok det eneste fornuftige. man står der og titter på menyen også er det så mye godt, at man bare lar det stå til og tenker "det er jo fredag"... hehe har til og med kjøpt film, så dette skal bli ordentlig kosekveld
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Åhhh så kjekt da Hvilken film skal du se? vi har nettopp spist reker og venter på kveldens underholdning på radioen.. Skal spille radiobingo med eldste Og ellers går det fint her og =) Deilig med lang sommerferie Kom hjem fra Hellas for 14 dager siden og ser etter ny tur i august Ingen vakre mannabein der, men guri for et flott sted vi var på.. Skal greit tilbake på samme plassen
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. juni 2010 jeg husker ikke, en sånn romantisk greie... hehe. jentefilmer er stas radiobingo... hehe... artig jeg liker vanlig bingo, men radiobingo har jeg aldri prøvd... hehe.. jeg kom hjem fra bulgaria for 14 dager siden...hihi.. heldig er vi neste uke får jeg besøk av en venninne som skal bo her en uke og uka etter drar jeg til flekkefjord... hehe.. har aldri vært der jeg men jeg tror det blir kos lang sommerferie er ikke å forakte
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Hehe har spilt det siden jeg var liten.. Standar hver fredag Med litt god mat og masse familiekos Det er jo det samme som vanlig bingo i grunn.. Bare at man må ringe inn å hyle bingo ) Du får ta deg en tur til Bergen en fredag så får du vært med på det og hehe Vi skal bare på hytten resten av sommeren. MEN; om mamma og de tar eldste med seg der og mini er hos faren så ser det skremmende stygt ut for en tur til hellas <3 Krysser fingrer og tær for den ja!! Koselig med venninne besøk, håper dere får finere vær enn det vi har nå da.. dette er jo bare tragisk :s Tror det er fint i Flekkefjord, aner ikke hvor det er jeg ^^ hihi Kos deg masse med jentefilmen! Jeg har allerede planlagt å se PS I love you igjen i morgen.. Gerrard and me <3 hehe
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #12 Skrevet 25. juni 2010 du skal ikke se bort i fra at jeg plutselig kommer ilende til bergen... hehe her nede har det vert masse fint vær *mobbe*, men det konmer til dere etter vært også sikkert. skal krysse fingerne for hellas tur på deg. det hadde vært stas jeg vil også se PS I love you! har bare lest boken og den er flott
Snakkelittmeddeg Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Du må se filmen!! Nå har ikke jeg lest boken, men filmen er vanvittig herlig!! Har sett den hvertfall 20 ganger og blir ikke lei.. sukk.. Kjøss meg bak og send solen hertil!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå