Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Smaken er som baken Jeg har feks Dior, Chanel, D&G, Max Mara, Roberto Cavalli Er jo mange ulike typer7utseende av de forskjellige merkene da
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Det kommer jo helt an på hvilken stil du har. Jeg har to par solbriller fra Miu Miu og Armani. De er helt forskjellige. Armani brillene er klassiske og tidløse og Miu Miu brillene er kule. Har også et Gucci-par som er litt pilot-aktige. Har aller mest lyst på et par fra Tom Ford men de er dritdyre. Vurderer å kjøpe brukt fr Trendsales.dk....
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Smak og behag. Men styr unna Dior, superharry!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 De superbillige er best forda gjør det ingenting om de blir ødelagt av små nysgjerrige barnehender..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Det kommer jo helt an på hva du skal bruke dem til. Hvis du skal bruke dem til sykling trenger du en type brille, skal du fiske eller bruke dem på sjøen er det en stor fordel om de er polariserte, skal du bare bruke dem i byen og se pen ut eller hva... Og i tillegg til dette kommer det helt an på ansiktsfasongen din (noen merker er best til de med brede ansikter og andre er bedre til de med smalt ansikt feks). Og helt til slutt er din stil avgjørende for hvilke briller som du vil like.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Når det kommer til kvalitet synes jeg Oakley er i en egen klasse! Får stadig mer moderne briller også. Prøvde meg litt på designerbriller en stund, men kan ikke måles med Oakley synes jeg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå