mizza84 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hei, hvordan fungerte det på dere?? I hvilken uke tok dere det? Hvordan ble eventuelt fødselen deres?
marihøne_1986 Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har akkurat 14 dager igjen til termin idag, og tok lakserolje i 11 tiden i idag.. I 15 tiden måtte jeg på do, og nå hører jeg masse rumling i magen! Iiiingen tegn til noe fødsel, men det har nok med at jeg ikke er klar.. Ingenting er modent eller noe!
solbaby2010 Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tok det når jeg var 4 dager på overtid, og jeg tror nok det var det som satt i gang fødselen hos meg. Anbefaler ikke å ta lakserolje for er man moden og tar det kan det faktisk gå for fort og komplikasjoner kan oppstå. Det gikk fort og brutalt med meg,(gikk bra med babyen) men jeg drakk også en halvflaske av det... Ikke særlig smart.. Fikk styrtblødning..Det satte virkelig fart, men jeg kommer aldri til å gjøre det igjen samme hvor lei jeg blir denne gangen.
mizza84 Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2010 Hører så mye skrekk historier om dtte, men også mange som det har gått veldig bra med.. Har så lyst å prøve i ta det til uka, men så vet jeg ikke helt om jeg tør heller.. Noen fler historier om denne berømte lakseroljen??
Luna** Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 jeg har også hørt skrekkhistorier...., og de historiene der det ikke skjer noe annet enn "tømming"... Jeg tror at det kan sette igang en styrtfødsel dersom en er moden. Om enikke er moden, får en vel bare tømmt seg.... eg har ikke prøvd det selv, men flere jeg har snakket med oppfatter det slik. Jeg skal iallefall ikke prøve det, her går fødselen raskt uansett,...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå