Gå til innhold

Vi ble "kjærster" for 3 uker siden.. :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har funnet meg en fantastisk gutt eller (mann) vi har surra sammen i ca 4 mnd og vi har hatt det helt fantastisk sammen helt fra dag 1.. Og han og sønnen min kommer kjempe bra overens.. Og for 3 uker siden bestemte vi oss for at vi offesielt er kjærster :) Men noe jeg synes er litt rart han sier ikke jenta mi ingen sånne type ord som ofte kjærster sier til hverandre, nærmeste han kommer på meldinger er vennen.. Jeg kaller han for gutten min men ingen respons.. Det er kansje bare jeg som er litt barnselig som henger meg oppi i det her, eller sier kansje egntlig ikke kjærstepar sånt til hverandre..???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De færreste av kjærestene jeg har hatt har sagt slike ting. Er ikke naturlig for meg heller da, er ikke den typen. Jeg og mannen kaller hverandre pus, aldri gjort det med noen andre før og syntes egentlig det var litt komisk i begynnelsen..... Poenget mitt er at det trenger ikke bety noe :-)

Skrevet

Det var egentlig litt det jeg håpet og høre :) jeg er vant til fra de tideligere forholda mine at vi kaller hverandre for jenta/ gutten min. pusen min / goingen min.. og sånn er nok derfor det plutselig er litt rart at han ikke sier noe sånt, men hvis det ikke er noe som ikke faller naturlig for han trenger det jo kansje ikke være noe nagativit med det nei :))

Skrevet

Vi har vært sammen i snart 3 år nå. Kjæresten kaller meg jento mi, gulle mitt og baby (ikke så mye etter at jeg ble gravid, og babyen ble babyen liksom, hehe). Han sier aldri "vennen".

Tror rett og slett at noen liker å si noe, andre liker noe annet, uten at det betyr noe som helst :)

Jeg kaller han både gutten min, gulle mitt og vennen, men det er sikkert fordi jeg er jente og bruker generelt mer "kosenavn" enn han, hehe...

Har derimot sagt klart ifra at han ikke får kalle meg "pus", for det synes jeg bare hørest helt dust ut. Så igjen, noen liker å kalle/bli kalt noe, andre liker noe annet :) Vet om de som bare bruker fornavn på hverandre og.

Gratulerer med kjæreste ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...