Gå til innhold

Brasiliansk voksing....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå blitt overbevist av ei venninne om at dette må prøves. Om hun egentlig vil meg vondt eller ikke vites ei, men har nå bestemt meg, dog med en liten bismak, hehe. Men jeg gruer meg som bare f...! Kan dere som har prøvd det fortelle meg litt hvordan dette foregår? Hårene vil vokse ca en og en halv uke etter barbering, ønsker alt bort untatt en liten trekant. Hører de vokser i rumpa også, skal jeg liksom stå med rumpa i været til et vilt fremmed menneske i full belysning da?? Er ikke sjenert i utgangspunktet, men kjenner at tanken på dette er ikke særlig komfortabel:-( Tar det ca lang tid før det vokser ut igjen? Bør være laaaang tid skal det være verdt det, hehe.

Så, overbevis meg helst om at dette er det beste jeg kunne gjort for mine private kroppsdeler, hvis ikke avbestiller jeg sikkert i siste minutt:-)

Ha forøvrig ei riktig god helg alle sammen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jada, de vokser i rumpa også:) Der jeg går må jeg ligge på magen og selv holde rumpeballene fra hverandre... Ydmykende, men egentlig ikke mer enn når damen står og holder i kjønnsleppene dine mens hun river av hår. I en annen salong, der en venninne går, må de stå på alle fire!

I løpet av en uke er det ikke glatt mer, men det tar jo mye lenger tid før alt er tilbake.

Skrevet

Gjort det en gang, aldri mer!!

Skrevet

første gangen kan det hende t noen av hårene brekker i steden for å bli nappet ut, de kommer jo fortere ut igjen enn de som blir nappet. men det blir bedre for hver gang du vokser :)

det beste med å vokse er at du bare er rød første dagen, får ikke sånn kløe og røde nupper når hårene vokser ut. med barbering er det jo bare fint i en halv dag!

det er ikke så vondt som du tror. men det beste er nok å forvente at det skal gjøre vondt sånn at du blir positivt overrasket ;)

dette gjør de flere ganger til dagen, ikke noe å være flau over, jeg syns faktisk det var flauere å gå til undersøkelser før fødsel osv..

jeg forstår ingenting med det å stå på alle fire eller ligge på magen!?!?! jeg ligger på ryggen og bare løfter litt på beina eller trekker knærne mot meg liksom.. så får de tatt det i rumpa også.. tar bare to sek..

har faktisk begynt å gjøre det selv hjemme nå, syns resultatet blir bedre faktisk.. så jeg har sluttet å gå til salong.

lykke til, du kommer til å bli fornøyd!

Skrevet

18.37 her...FLAU!:) Har masse rumpehår, holder ikke med kneløft her for å bli bar... Men det gjelder tydeligvis fler enn meg da, siden jeg vet hvordan skikkelig rumpehår tas andre steder!

Skrevet

Jeg gikk jevnlig før, nå har "vokse-dama" flytta... :((

GODT er det definitivt ikke !! Men gu', så herlig etterpå :)))

Men det er ikke grusomt vondt, og det er fort gjort. Og de tar rompa også, men hele greia er så "business"-aktig at det ikke er pinlig... så bare slapp av !

Husker ikke helt hvor lang tid det tok før det begynte å dukke opp igjen, MEN det som kommer ut igjen er myyyye mykere, ingen pigger/kløe. Og så blir det mindre og mindre hår for hver gang :))

Savner "dama" mi.... :(

Bare EN liten ting; ikke sex den dagen du vokser (i tilfelle det skulle være planen), det blir rødt, litt hovent og litt sårt. Men dagen etter; JOHOO ;)

Mange slike salonger selger også en desinfiserende spray el.l. som også senker hårveksten. Anbefalt!

Skrevet

hahahaha okei ;) uff daa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...