Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 jeg reiser til bergen fra spania i morgen sammen med familien og lurer paa hva slags skotoey jeg skal ta med til hele gjengen. er det tskjortevaer? bruker barna stroempebukse? hva slags ytterjakke? ifjor naar vi var der paa akkurat samme tid, var det nydelig vaer og vi brukte samme klaerene som her.. i foelge vaermeldingen saa var det meldt blandingsvaer og slett ikke varmt.. jeg trenger litt hjelp til aa sortere ut brukandes klaer til saann midt i mellom vaer.. tusen takk!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Er meldt opplett fra ut på dagen i morgen, og fint resten av helgen. Strømpebukse? Kanskje under kjole/skjørt ja, men ikke under bukser. Vi bruker bare tights, men så kommer ikke vi fra Spania der det sikkert er en del varmere! :-P Tynn sommerjakke holder, om den blir brukt i det hele tatt. Sko så tar du med joggesko/lukkede sandaler.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Er ikke akkurat sommervær i Bergen for tiden og det iflg værmeldingen så er det ikke håp om det veldig fine været i tiden fremover heller. På søndag har det meldt hele 19 grader, men det varer ikke lenge. Fra mandag av har det meldt mellom 11 og 14 grader og sånn skal det være frem til neste søndag. Har blåst en del i det i det siste så mine barn har brukt allværsjakker og joggesko. Har ikke vært noe særlig "sandalvær" . Bruker ikke strømpebukse, men gjerne bukse og genser og lett regntøy, da det har regnet /yret en del de siste dagene.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 I barnehagen i dag gikk yngste med joggebukse og ullgenser, samt en tynn anorakk, lue og joggesko. Antar at hun har gått med gortexdress ute i barnehagen, kanskje til og med støvler. Eldste gikk med joggedrakt med jakke, under hadde han singlet og genser, men ikke stilongs. Gikk med shorts på sankthansaften, været er veldig ustadig, men ville nok hatt med lange armer og lange bukser. Om ikke verdens varmeste klær.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 vi har ikke dresser og den slags.. men jeg tenker jeg pakker, jeans, leggings, kjoler, stroempebukser, langermete gensere og tskjorter, joggedress, hoodie jakker., cardigans, toeysko, joggesko og sjoestoevler og regnjakke tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Visste du forresten at du med enkle grep kan endre språket på tastaturet og slik få tilgang på æ,ø og å? Kontrollpanel, tastatur, velg språk, så legger det seg som ikon nede på oppgavelinja, så kan du endre frem og tilbake fra der, akkurat som du vil. Ikke ufint ment altså, men det er jo greit å vite om man ikke tenker på det selv.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 he he, ja det vet jeg. det virker dessverre ikke herr jeg sitter naa..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå