Gå til innhold

tappen min er rar!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er vannt til at den er helt myk. men nå er den smal og taggete midt i sprekken og jeg bruker få en finger rett innafor og det er ikke mulig nå.

noen som veit hvorfor den er slik. sånn har den ikke vært. den er myk og hard samtidig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, kan ikke dere tappetafsere få dere et eget forum?

Skrevet

dytter opp. noen seriøse vær så snill. har dere opplevd at den plutselig forandrer seg?

Skrevet

Min tapp er på samme måten, ruglete og kjennes nesten ut som klumper der. Men fikk høre at det er normalt etter at man har født barn.

Fikk også satt inn hormonspiral for ikke lenge siden og legen sa at alt så veldig fint og normalt ut ;-) Celleprøvene var også helt fine så da er det iallefall ikkeno skummelt med de klumpene ;-)

Skrevet

det er ikke klumper. midt åpningen stikker det nesten som tagger. resten er fløtemykt. beklager billedlig forklaring. ellers kan jeg kjenne at den er åpen. nå er den lukket, myk og tagget i sprekken...

Skrevet

Men alvorleg, kvifor driv de og fingrar på tappen?

Skrevet

fordi vi følger med på forandringer i tilfelle graviditet....

Skrevet

Då føresler eg heller graviditetstestar... Er ikkje det at eg ikkje veit korleis det er å vere spent prøvar, heldt på i to år sjølv, men ser ikkje noko meining i å drive å stikke fingrar inn i livmormunnen. Eg går ut frå at de vaskar hendene godt på førehand, men likevel.

Skrevet

hygiene er jo soleklar selvfølgelig! orker ikke å teste meg enda for den er sikkert negativ, har hatt bare negative tester den siste tiden. men krysser fingrene for at noe postivt skjer snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...