Gå til innhold

FREKT ELLER SELVFØLGE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ferie med venner i samme hus i en uke. Vi er oppe tidlig hver dag da mine unger er tidlige. Min vennindes unge står gjerne opp en halvtime/time etterpå. Da sender hun ungen ut til oss og de sover videre selv. Skjedde hver dag. Er det frekt? Eller en selvfølge at vi også passet hennes unge(2 år) siden vi allerede var oppe?

De spurte aldri om det var greit, eller takket for hjelpen, bare stod opp når de selv våknet og latet som ingen ting.

Selv syntes jeg det kanskje var litt frekt, de kunne kanskje tilbydd seg å passet mine barn en dag og? Uten at det plaget meg så mye at jeg tok det opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

utrolig frekt hvis ikke dere hadde en gjensidig avtale, eller en avtale om at de tok det igjen på andre måter senere på dagen.

Skrevet

utrolig frekt. dere var ikke der for og være barnevakt for ders unge om morgenen....

Skrevet

Jeg står alltid opp med andres unger når vi er på hyttetur. Jeg står opp med en av mine to og resten av barna kommer opp etterhvert uten foreldre. Jeg kler de og lager frokost. Det gjør meg ingenting egentlig, er jo oppe uansett. Jeg er heller ikke redd for å si ifra om jeg vil ut en tur senere uten ungene selv om det ikke blir like ofte når mannen kan være med dem. Selvfølgelig kan de komme opp til meg om jeg er oppe likevel, kanskje er det til og med vi som har vekket dem.

Skrevet

Frekt, ja. Siden du var først opp, så hadde det kanskje vært naturlig at DU fikk sove litt igjen isteden?!

Skrevet

Frekt. Ihvertfall når de ikke spurte eller sa noe som helst om det.. Er absolutt ingen selvfølge at du skulle passe dems unge også.

Skrevet

Frekt...men du kunne spurt når det var din tur å sove utpå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...