Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Ser på alle de motbydelige innleggene dere setter inn her, som insinuerer at andre folk er dumme og teite. Er dere virkelig så ufattelig barnslige at det ikke går ann å svare og diskutere ordentlig? At folk for eksempel har planlagt å bruke skattepengene sine på ferie, men blir skuffet på samme dag de skulle vært utbetalt, er vel ikke uvanlig det vel? Istedenfor å plafre løs med de stygge innvendingene deres, kan dere vel forklare og diskutere med hi i denne tråden om hvorfor man ikke skal forvente seg penger i juni? MÅ dere slenge dritt og uhemmet usakligheter? Spurte her for noen dager siden om det var noen krem jeg kunne bruke til kviser, og får mange svar tilbake på at jeg er dum som ikke vet at jeg kan bruke alt, for jeg sluttet jo ikke med fuktighetskrem fordi om jeg var gravid? Da lurte folk på om jeg var 16 år, og de mente at jeg ikke er egnet som mor (noe jeg iogforseg blåser langt i) Men jeg blir rett og slett paff av all denne umodenheten og drittslengingen her inne. Er jo umulig å stille et spm uten å få høre at man er teit, har lav IQ eller ikke egnet som mor. Skjerp dere, dere det gjelder.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Helt enig med deg Hi. har fått så mange stygge tilbakemeldinger på helt naturlige spørsmål at jeg rett og slett har tatt til tårene. Trodde denne siden var til for folk som var flaue for å spørre om noe spes.. Da er det greit å være anonym. Denne siden er rett og slett mest mobbing av andre.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Hun som påstod at hun ikke kunne bruke flere titusener på ferieturen sin fordi hun ikke får skattepenger før i oktober, og som la all skyld for dette på skatteetaten, fortjente faktisk 90 pst. av de svarene hun fikk. De var saklige og redelige, i motsetning til hennes egne beskyldninger mot en etat som ikke har noe ansvar verken for hennes personlige økonomi eller ferieplaner. Da synes jeg det er langt verre å se hvor trangsynt mange er her inne, spesielt når det gjelder kosthold. Har du noe avvikende oppfatninger her, blir du straks overøst med de verste skjellsord.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Jada. Skjønner at det er frustrerende at folk ikke tenker så langt, men det er jo ingen grunn til å kalle folk for noe? Javel om de ikke er like smarte som alle andre på akkurat DET området, men det er ikke grunnlag til å mobbe noen. Helt enig med første innlegget her. Dette er jo en side man vil ha svar på spørsmål man ikke tør å signere navnet sitt med, og da syntes jeg det er ufattelig trist å måtte lese alle de slemme svarene som kommer haglende inn. Uansett mindre smarte innlegg, så hever man seg ikke ved å slenge dritt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Hun ble vel heller ikke kalt for så mye, men fikk saklige svar og tilbakemeldinger om at personlig økonomi og ferieplaner faktisk er hennes egne valg og eget ansvar, og ingen andres. Tåler man ikke det, får man la være å delta i et diskusjonsforum.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 helt enig, det siste året har din baby blitt utrolig forsuret av kvinner som er uhorvelig ekle med andre. hvor er respekten blitt av ? Skjønner ikke behovet for å ødelegge et ellers bra forum med alle de agressive svarene. la heller dette stedet være et sted der vi kan kose oss og slappe av, pg føle oss vel med hverandre.
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Wow. Det var jaggu et innlegg med snert og vidd. Du bruker femten linjer på å si "dere er dumme og slemme" - gratulerer. Kanskje du vil søke stillingen til Løberg? Der kreves også mye skrik og lite ull, etter sigende.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Jeg synes faktisk det generelt er LITE mobbing her inne jeg. På en måte så synes jeg endel a innleggene her er både sytete, lite gjennomtenkte osv. Man kan fint ha en saleklig diskusjon på både det ene og det enadre, og jeg er helt enig i at når noen spør om råd, så bør man enten gi konstruktive svar eller holde seg unna. Men; det er flust av innlegg her inne som vitner om både syting og lav moral. jeg synes innelgget som skattepenger og ferie rett og slett er for dumt. Man kan ikke holde andre etater eller andre mennesker ansvarlige for at man selv bruker penger man ikke har på konto. Damen fotjente absolutt 95% av de svarene hun fikk, og jeg synes virkelig ikke hun fikk hverken mange stygge eller mobbende svar! Altfor mange innlegge er inne vitner om at folk ikke tar ansvaret hverken for eget liv eller for egne handlinger. Da kan jeg ikke se at det er feil at noen påpeker dette for dem!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #9 Skrevet 25. juni 2010 Nå mener jeg ikke kun denne episoden. Jeg mener alle de episodene hvor alle går inn for å hetse den ene personen. Fordi om man er lite opplyst om en ting, vil ikke det si at noen har rett til å bedømme denne personen. Det er det jeg vil frem til.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #10 Skrevet 25. juni 2010 Dummeste innlegget jeg har sett av deg, sug lut. Skuffet over en ellers så oppegående dame (?)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #11 Skrevet 25. juni 2010 Jammen da er vi jo helt enige. Hovedgrunnen til å svare på et innlegg, burde være for å komme med noe konstruktivt. Ikke drittslenging. Jeg har sett på en annen tråd enn deg, som handler om reise og skattepenger. Det ligger her på førstesiden enda. Der syntes jeg det er mange ufine svar, og HI får høre. Men nå er som sagt ikke dette innlegget myntet på dette spesielle innlegget, men om hele anonymforumet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #12 Skrevet 25. juni 2010 Vi er ekle og barnslige i følge deg, og vi slenger dritt (altså stygge karakteristikker om andre). Med andre ord, vi er akkurat som deg. Du hadde fått frem et poeng hvis du hadde unngått å synke ned på nivået du kritiserer så lidenskapelig. Nå derimot fremstår du en som skjøt seg selv i foten.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #13 Skrevet 25. juni 2010 Å fortelle andre mennesker at de er ekle og barnslige fordi de gjør onde handlinger er ikke det samme som å slenge dritt til noen som kommer med et spm! Du ser vel forskjellen der?!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #14 Skrevet 25. juni 2010 Ser du ikke forskjellen på å slenge uhemmet dritt til andre kvinner som lurer på ting på denne siden, og HI som forteller direkte at slike mennesker er dårlig, burde du vurdere en seriøs sjekk i topplokket.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #15 Skrevet 25. juni 2010 en sjekk av topplokket? Hehehe.. drittslenging fortsetter. Hadde HI skrevet jeg synes det er ufint at folk er slemme mot hverandre, jeg synes det er barnslig når folk..osv., da hadde det ikke vært drittslenging men konstruktiv kritikk. I nåværende form fremstår HI sitt innlegg som mindre intelligent i og med at hun fremsetter kritikken sin som universelle sannheter hun besitter. Så, Hi synker ned på de hun kritiserer sitt nivå og mangler derfor enhver form for gjennomslagskraft. Hvis det er så vanskelig for enkelte her inne å forstå språklige nyanser er det ikke mitt hode som bør sjekkes
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #16 Skrevet 25. juni 2010 Slutt nå å være så forbanna sytete...! Det er MANGE andre forum her inne som kan brukes til koseprat og godsnakking, kan du ikke poste kviseinnlegget ditt der? Er man så hårsår at man tar til tårene pga anonyme svar på nettet så er det kanskje like greit å holde seg unna?!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #17 Skrevet 25. juni 2010 har du hørt om å kaste stein i glasshus?! hehehe :-p
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #18 Skrevet 25. juni 2010 Jepp, det er det HI driver med. Selv har jeg ikke kritisert drittkastingen, kun konstatert at den skjer, heller ikke påstått at jeg er bedre. Så poenget ditt er hva da? Hehehe..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #19 Skrevet 25. juni 2010 Du kan kverulere til du blir grønn i ansiktet. Eller konstantere hva du vil. Jeg blåser i hvordan jeg befinner meg på din skala. Men mitt poeng er at jeg kritiserer de som har onde hensikter. Om det gjør med til en dårlig person, så får det be it! Skjønner man ikke forskjellen på det jeg har gjort i mitt innlegg og det som skjer av mobbing og kritisering av uskyldige mennesker her inne på forumet, har man lang vei igjen å gå.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #20 Skrevet 25. juni 2010 Er ikke snakk om å være sytete. Er snakk om normal folkeskikk! Bare fordi folk kan gjemme seg under anonymknappen, vil ikke si at man kan slippe løs alle hemninger og bombardere andre med dritt og krenkelser. Grunnen til at jeg ikke la ut KVISEINNLEGGET mitt andre steder, er fordi dette er anonymforum, og jeg brukte dette forumet fordi jeg ville være anonym.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #21 Skrevet 25. juni 2010 Joda, det er en forskjell. Det er ikke alle som er enige med deg i at du har noe moralsk fortrinn med din motbydelige oppførsel
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #22 Skrevet 25. juni 2010 Men nå er ikke hovedinnlegget myntet på MIN oppførsel. Men jeg skjønner jo at du er en av disse som har tatt seg nær av dette innlegget, og vil prøve å vri det over til at det er jeg som er umoralskt. Funker ikke for meg. Så med dette, gidder jeg ikke svare deg mer. Ha en fortreffelig dag, og kos deg med dårlige sammenligninger.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #23 Skrevet 25. juni 2010 Jeg beklager å skuffe deg, men du har ikke skjønt det. Jeg følte meg ikke truffet av innlegget ditt på noe plan Jeg synes bare det var festlig hvordan du endte opp med å være ekkel mot andre når andres ekkelhet var det du reagerte på. Ironien var på fallende.God helg! Lykke til med moralen.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #24 Skrevet 25. juni 2010 Er enig med HI. Dette er en mobbeside deluxe! Syntes alle har blitt så slemme med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #25 Skrevet 25. juni 2010 jeg er helt enig med deg HI Det er utrolig hvor fort man risikerer å bli kalt dum og værre ting her inne. Men jeg tenker bare som så: det sier mer om dem enn det gjør om meg Forsøker å holde meg saklig og høflig i alle svar jeg gir. Tenker på at det faktisk sitter en person i andre enden med følelser. Synes det er synd at enkelte må rakke ned på andre uten grunn. Men det sier vel mer om dem enn andre vil jeg tro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå