Gå til innhold

Går ikke ned i vekt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiser 1600 kcal, går tur nesten hver dag.. vekta står likevel stille! Bruker vektklubben.no. Hva gjør jeg galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har veid det samme i sikkert en mnd nå, nå gidder jeg snart ikke mer.

Skrevet

Er det ikke 1400 som er anbefalt eller? :) Ikke vet jeg. Trener du mer enn bare å gå turer? Kan ha noe med det å gjøre, vil tro at både kondisjonstrening og styrketrening må til for å miste vekt.

Skrevet

Hvor lenge har vekta vist det samme? Å slanke seg er vel en tålmodighetsprøve for de fleste.

Skrevet

Nei jeg trener ikke mer, burde kanskje men det har alltid funket med raske gåturer for meg.. jeg skal ha 1600 kalorier per dag i følge vektklubben.no.

Det rare er at jeg gikk ned 5 kg i vinter med nøyaktig samme opplegg, men så har jeg gått opp 2 igjen av de og vil ha de vekk, men vekta rikker seg ikke. Hvorfor funket det før da??

Skrevet

Jeg mistet litt motivasjonen en stund, og spiste kanskje 1800-2000 kalorier hver dag. Gikk ikke opp på flere måneder, men plutselig en dag viste vekta 2 kg ekstra. Nå har jeg holdt på i 1 mnd med å få dem av igjen, uten resultat!

Skrevet

Det blir tyngre for hver gang!

Men det betyr vel noe hva kaloriene består av?

Fisk og grønnsaker er slankemat. Knekkebrød og pasta er det ikke.

Skrevet

Men hvorfor gikk jeg ned av knekkebrød før da, uten problem? Forstår det ikke..

Skrevet

Tror uansett du bør trene mer hvis det skal funke. Er det som er anbefalt. Sakte jogging fks eller trening på senter noen dager i uka.

Skrevet

Ja, må visst det ser det ut til..

Skrevet

Jeg tror kanskje jeg ville ha økt matinntaket en smule, for ei kort periode for å se. Jeg gjorde det og da gikk jeg også litt ned. Tror jeg var mye mer aktiv enn regnet med, så kroppen tviholdt på alle gram for å klare seg ;)

Skrevet

Jeg har spist rundt 1600 kcal daglig i mange måneder, litt mer i perioder og i helger.. kan jeg rett og slett være på sparebluss? Trodde det skulle gå greit så lenge jeg får i meg såpass og ikke mindre..

Kan jo prøve å øke til feks 1700-1800, får bare ikke håpe jeg går opp i vekt da..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...