Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Det er mannen som var tiltalt for diverse usømmeligheter mo barn, hvis oppdragelse av egne barn var på kanten til barnemishandling, hvis beste venn var en ape, som var fiksert på sitt eget utseende og ikke minst, bankerott. Nå? Gud. Det er ikke måte på god'ord, hvor flott han var også videre. Hva skjedde med sannheten?
Kitsune Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Tja, seks fot under? Ingen snakker stygt om de døde, da kommer de tilbake og spøker. Og gud skal vite at man vil ikke bli hjemsøkt av Michael Jackson...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 er det ikke flott å vite at alt det gale vi gjør blir glemt når vi dør? kanskje vi skal lage et fiktivt dødsfall her inne og se hva folk sier om nicket da.... hehe...
Figa Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Penger, berømmelse og talent har alltid hatt en tendens til å trollbinde både den ene og den andre til å tro at en mann som elsket å ha smågutter i sengen bare var veldig glad i barn. Det er helt sykt å se folkemengder juble over at en mann som så åpenlyst har miskbrukt barn, ikke blir straffet. Verre er det at han i dag har tilnærmet helgen-status fordi han er død og fordi folk likte musikken hans. Hvem bryr seg nå om småguttene som fikk nattekos av en femtiåring, når han lager meningsfull musikk?
Lea85 Skrevet 2. juli 2010 #5 Skrevet 2. juli 2010 Så fantastisk at det faktisk finnes folk som fortsatt husker Michael Jackson slik han var. Blir kvalm av å se folk gråte og skrike over hans død når de ikke engang har sett fyren. Han blir jo behandlet som en gud, og ikke kan jeg forstå hvorfor. Fyren var faktisk både pedofil og narkoman, og hadde nok seriøse problemer med psyken. For all del, han var flink med musikk, men det bør jo tas hensyn til de andre "fritidsaktivitetene" hans også
Aliena Skrevet 2. juli 2010 #6 Skrevet 2. juli 2010 Var vel ganske likt da han levde også. Litt pedofili fra eller til så ikke ut til å bety så mye for de fleste.
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 #8 Skrevet 4. juli 2010 Fyren var jo mijøskadet og frarøvet en barndom som er elementært ifht. sosiale koder og sosial intelligens. Jeg hadde sikkert rugget frem og tilbake på et mentalsykehus hvis jeg var utsatt for det samme.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 4. juli 2010 #9 Skrevet 4. juli 2010 ja, har man en kjip barndom så er alt greit
Tøysetipp Skrevet 4. juli 2010 #10 Skrevet 4. juli 2010 Det har jeg ikke sagt, men jeg mener at det kan være en forklaring på hans oppførsel. Jeg tror han var så skadet ifht. hans far at han følte seg trygg med barn og ikke fikset så godt denne voksenverden.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. juli 2010 #11 Skrevet 5. juli 2010 ja, det kan nok være en del av forklaringen, men det gjør ikke at jeg forsår noe mer av MJ hysteriet. kanskje jeg er kald.
moe_ Skrevet 9. juli 2010 #12 Skrevet 9. juli 2010 Q:Why did Michael Jackson go to hell? A: Because he was bad. og Since 90% of Michael Jackson’s body was made of plastic, he’ll be melted down into legos so children can play with him for a change.
zethaline Skrevet 13. oktober 2010 #13 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg lurer på om alle disse beskyldningene mot Jackson virkelig er sanne. Som f.eks han som påsto at han var blitt misbrukt av Jackson . Han tok jo livet av seg etter Jackson døde,for meg så virker det som at denne gutten hadde veeldig dårlig samvittighet for noe... Men hva vet nå jeg EGENTLIG !!
mingming3 Skrevet 13. oktober 2010 #14 Skrevet 13. oktober 2010 Jeg tror MJ var misforstått, og han lot seg åpen som et mål, da måtte jo bare skje. Hvis dere har sett det intervjuet der han forklarte hvordan han ble påsatt håndjern og satt i en celle etc, vil dere se at denne voksne mannen var barn i hodet sitt.
Februargutten Skrevet 25. oktober 2010 #15 Skrevet 25. oktober 2010 Det er veldig bastante påstander du kommer med. Han ble aldri dømt for diverse usømmeligheter mot barn, du mener han oppdro barna på kanten til barnemishandling på grunnlag av et par episoder blåst opp av Se & Hør, at hans beste venn var en ape er PR, hvilken kjendis har ikke fikset på utseendet selv om de kanskje ikke går like langt og hadde han virkelig vært bankrott hadde han ikke eid Neverland når han døde! Når du spør hva som skjedde med sannheten? Den får vi kanskje aldri vite, og det er jo noe av mystikken rundt fyren. Alt det negative trenger ikke å være SANT selv om det stod skrevet om det i all sladrepresse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå