rufsetufsa10 Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Jeg skjønner ikke hva som skjer med huet mitt, det er totalt ute av kontroll. Jeg er åtte dager på overtid i dag, og skal enda ikke på kontroll før om en uke, da er det ti dager siden siste kontroll. Da blir det overtidskontroll, og evt igangsetting hvis det er plass på føden?!? Jeg har under hele graviditeten gledet meg til fødsel og baby, nå gjør jeg ikke det lenger. Jeg gruer meg til fødsel og er sint på babyen i magen fordi han ikke kommer. Jeg prøver å holde meg i aktivietet om dagen, men det hjelper ikke på humøret. Mannen min forstår meg ikke, han sier bare: " Bebisen kommer snart, må ikke være så utålmodig". Det er vel for faen ikke han som har vært tjukk, hatt vondt og gått gravid i nesten ti mnd!!! Er det flere som sitter med disse tankene, evt har noen tips om hva jeg kan gjøre for at det skal bli bedre?? Jordmoren min er på ferie, så hun får jeg ikke snakket med og legen min er ei skikkelig tøyte så det orker jeg heller ikke...
silkeføre Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 jeg pleier å si at babyen kommer når den er klar... ta en telefon til sykehuset og snakk med dem, mange forståelsesfulle mennesker som jobber der! Kanskje du får en time til kontroll tidligere? Nå er det uansett ikke lenge igjen for deg...
petite fleur Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Da er det i tilfelle noen babyer som rett og slett ikke blir klare....venninnen min ble satt i gang med begge guttene sine 18 dager over tiden, men ikke snakk om at de kom ut, endte i ks med begge to. Kjære HI, skjønner så godt at du er lei og deppa, ikke noen god følelse :-( Man må bare prøve å tenke i et stort perspektiv: Dette er kun en kort periode av ditt liv....(det tenker jeg når angsten tar meg). Lykke til! Håper du føder NÅ! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå