Gå til innhold

Hvor mye har dere i uke 30-34 lagt på dere hittil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg noier litt over vekta. Har lagt på meg 12 kilo nå og har hele 10 uker igjen..:/ Og jeg har knapt vært i bevegelse siden tidlig i svangerskapet pga bekkenet så jeg tror nok det aller meste er fett og musklene er borte.. føler meg som den skvapsegurien her..

Så er litt nyskjerrig på hva dere andre legger på dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 29+4 nå og har lagt på meg akkurat 10 kg nå. De siste 4 kg har kommet i løpet av bare et par uker :S Håper det ikke fortsetter, for da ligger jeg tynt an jaffal. Fikk plutselig vann i kroppen for noen dager siden, og det vil vel ikke akkurat gjøre det bedre heller :o)

De siste 3 sv.sk har jeg lagt på meg 23 kg. Vil helst slippe det denne gangen. Lever i håpet ennå :D

Skrevet

Hadde gått opp 12 for en uke side da var jeg 32 uker. Tør ikke veie meg akkurat nå for å ikke begynne å grine igjen som siste gang. Sliter også med bekkenløsning og aktivitetsnivået er ned i ingenting. Veldig frustrerende og vanskelig å regulere matinntak riktig når man plutselig går fra aktiv livstil til å ikke klare å gå.

Skrevet

Jeg er 32+3 uker på vei å har lagt på meg 20kg.

Nå var jeg heldigvis altfor tynn før svangerskap, så det har overhodet ikke gjort noe å legge på seg de 20kg:) (veide 52kg før svangerskap, 72kg nå, er 167cm)

Skrevet

har lagt på meg 10kilo har 7 uker igjen(6 uker på søndag)

Skrevet

Jeg har 6 uker igjen og har gått opp 4- 5 kilo. Veldig fornøyd med det, hadde mer enn nok i utgangspunktet... :-)

Skrevet

Jeg er 34+3 og har lagt på meg 7 kilo.

Skrevet

30+5, har gått opp 10 kg.

Skrevet

33+1 idag, lagt på meg 6 kilo (59 kg. nå).

Det synes ikke at jeg er gravid noen andre steder enn på magen, og på puppene. Ikke fordi de små puppene mine har blitt noe større, men fordi de er full i strekkmerker :(

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

38+2 og lagt på meg 6 kilo, men så har jeg nok fra før også så har bikket 90 kilo nå :(

Skrevet

Jeg er 36 uker på søndag -og har lagt på meg 11kg.

Skrevet

uke 31 og har lagt på meg 11,5kg. gikk opp 23 kg sist (vann mot slutten), og ifølge graviditetskortet sist så hadde jeg gått opp flere kg samme uke sist. Så jeg håååååper jeg slipper å bikke 20 kg:) men alt gikk av etterpå da, så jeg er ikke så stresset, bare kjipt å vralte rundt med 20 kg+

Skrevet

Jeg er 29+5 idag, og hadde gått opp 4kg på sist kontroll. Hadde M E R enn nok fra før, så jeg håper jeg ikke går opp så mye mer. Gikk opp 23kg m førstemann. Det var lite stas... Har bekkenplager, så jeg får ikke trent noe heller... Holder akkurat opp og ned til postkassen...

Skrevet

er 32 uker på veg, normaslvektig før graviditet og gått opp 10 kg:) fornøyd jeg.. gikk opp totalt 18 med forrige:)

Skrevet

Er 32 uker på veg og idag var jeg gått opp 12 kg tilsammen. så nå er jeg 77 kg.

Synes det er flott jeg...foreløpig..hehe

Skrevet

Da ser det jo ut til at jeg er innenfor "normalen" her:)

Er litt skummelt å plutselig nærme seg 80 kg på så kort tid syns jeg.. menmen... Det er jo verdt det;)

-Og så har man jo litt å gå på til alle trilleturene;);)

Skrevet

uke 33 og opp 5 kg, sist la jeg på meg 5kg totalt, blir vist mer denne gangen, vekta står på 80 nå.. så jeg var ikke mager i utgangspunktet.

Gjest poäng
Skrevet

Uke 31 og + 5 kg. Men må understreke at jeg er i god form (*bank i bordet!*) og får beveget meg mye hver dag :-)

Skrevet

Startet svangerskapet på 78 kilo, og i dag var det jammen meg tre-sifret, er det mulig... 100,2 stoppet vekta på og da ble jeg litt stressa. 22 kilo altså, og er nå i uke 37. Har masse vann i kroppen, så jeg håper det går greit å få det av etterpå. Vil også lenger ned i vekt enn 78 kilo, så jeg har litt å gjøre etter fødselen.

Skrevet

hele17,5 kg faktisk....uff, 32 uker på vei

Skrevet

La på mæ 10 kilo di første 20 uken, å di siste 10 uken har æ gått opp 2 kilo:)

e i uke 30+4 no :)

Skrevet

Hoff,9,2 kg 30 uker på vei..veier meg kun på sv.kontrollene!Har litt agnst med å gå opp for masse i vekt:(

Skrevet

Har lagt på meg 20 kg og jeg er 35+2 i dag ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...