frumoen Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Vi er til stadighet innlagt på barneavd på Ahus.. Er det flere som har erfaring derfra? Favoritt sykepleiere eller leger? Vi er strålende fornøyd med Anita og Catya(SP) og Reidar(BL)
Helverine Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Hvis jeg jobbet der ville jeg ikke like å bli omtalt ved navn på et nettsted.....
frumoen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Leger og sykepleiere blir omtalt i media rett som det er så om man deler erfaringer er vel ikke det verste ...
frumoen Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2010 de fleste som blogger skriver også fult navn på leger og sykepleiere..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå