Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 det er så tungt. han har vært uengasjert, ikke tatt ansvar selv når han har hatt samvær, ikke brukt en krone mer på barna enn nødvendig, knapt ringt for å høre hvordan de hadde det. så vil jeg flytte til min hjemby, og pappan deres vil selvfølgelig ikke det. så nå skal han leke superpappa. først nå etter 2 år skal ene barnet få en seng istedet for en madrass å sove på. først nå sier han at han kan kjøpe en boxer til barnet som holder på med pottetrening. nå tar han bilder av barna, NÅ skal han "bry" seg. Ja jeg skriver med gåsøyne, for han bryr jeg ikke. han skal skape et falskt inntrykk av at han er engasjert pappa som har alt på stell for barna. det er JEG som har tatt vare på barna igjennom alle hans utallige humørsvingninger, depresjoner der han ikke har hatt barna. det er jeg som stiller opp i det daglige for dem, bleieslutt, smokkeslutt, oppdragelse generelt. blir så lei meg, han er pappan til barna å hadde jeg trodd de hadde det bedre hos han så hadde han fått dem. Men her prøver han å få de på falske premisser. kjenner jeg blir kvalm. føler han spytter på min rolle som mor til hans barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå