Gjest Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Og jeg er redd jeg kommer til å begynne å grine når jeg henter de :-/ Ga de på avdelingen hans blomster i går, men det blir mer "alvorlig" i dag. Pinlig å være så lettrørt...
mai mammaen til to Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 huff ikke lett det der. der jeg jobber har vi en del som skal over på skolen i år, og alle disse barna har hatt søsken som har gått i bhg før og de er minstemann i familien så barnehage epoken er over for disse foreldrene. de har pratet mye om det og syns det er utrolig rart å ikke skulle innom barnehagen igjen osv. vi som jobber der syns jo og det er utrolig trist når noen slutter. det er jo rart når et barn har gått i bhg i 5 år så er man ganske knyttet til det barnet liksom.... Men det går nok veldig bra skal du se..
¸.·´¯`·.¸><((((º> Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Da er vi to i dag;-) jeg gruer meg veldig, for jeg er også lettrørt, og i tillegg har vi vært utrolig fornøyde med avdelingen og samtlige av de ansatte. Jeg kommer til å savne hvert eneste av de herlige jentene, og overgangen til skole blir nok vel så stor for meg som for skolejenta:-D Lykke til, ikke så farlig med noen tårer heller:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå