Gå til innhold

Eldstemann sin siste dag i barnehagen...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er redd jeg kommer til å begynne å grine når jeg henter de :-/

Ga de på avdelingen hans blomster i går, men det blir mer "alvorlig" i dag.

 

Pinlig å være så lettrørt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff ikke lett det der. der jeg jobber har vi en del som skal over på skolen i år, og alle disse barna har hatt søsken som har gått i bhg før og de er minstemann i familien så barnehage epoken er over for disse foreldrene. de har pratet mye om det og syns det er utrolig rart å ikke skulle innom barnehagen igjen osv.

 

vi som jobber der syns jo og det er utrolig trist når noen slutter. det er jo rart når et barn har gått i bhg i 5 år så er man ganske knyttet til det barnet liksom....

 

Men det går nok veldig bra skal du se..;)

Skrevet

Da er vi to i dag;-)

 

jeg gruer meg veldig, for jeg er også lettrørt, og i tillegg har vi vært utrolig fornøyde med avdelingen og samtlige av de ansatte. Jeg kommer til å savne hvert eneste av de herlige jentene, og overgangen til skole blir nok vel så stor for meg som for skolejenta:-D

 

Lykke til, ikke så farlig med noen tårer heller:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...