Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 ..med folk på FB som flere ganger per dag skriver lange oppdateringer på statusen sin, forteller masse personlig og ingen kommenterer eller "liker".. Skjønner ikke at de gidder å bruker FB som en dagbok!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Ja.Sett det jeg også.Ikke mange av de 100 vennene mine.Men de jeg kan telle på en hånd er ekstreme.Alt fra inngående om sin psykiske lidelse til hva en gjør fra time til time omtrent.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jo mer aktiv en er på facebook, jo mindre liv har en vel egentlig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå