Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Fikk påvist lavt blodtrykk i dag hos legen (er 8 uker på vei), men har ellers et fint blodtrykk bortsett fra siste svangerskap hvor jeg hadde veldig høyt (sv.forgiftning) Noen som vet hvorfor man har lavt blodtrykk? Er kvalm og forkjølet...kan dette ha noe med saken å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Man har ofte litt lavere blodtrykk når man er gravid, uten at det er noe farlig. Så lenge du ikke har noen symptomer, som svimmelhet, besvimels etc, så kan du bare slappe av med det:-)
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg har hatt lavt blodtrykk hele livet. Det er ikke farlig, men det kan være veldig plagsomt fordi man blir svimmel når man reiser seg raskt og slapp hvis man glemmer å spise. Ta det helt med ro, lavt blodtrykk er egentlig bare et sunnhetstegn hos gravide
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 men hadde veldig lavt da...90/50.... Er det farlig?
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Det er ikke noe ekstremt lavt. Ingen fare. Du blir bare litt svimmel innimellom.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 Det blodtrykket har jeg til vanlig. Helt uproblematisk. Jeg må bare passe meg for ikke å reise meg for fort osv for da kan jeg bli svimmel.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 Så bra Nå ble jeg litt beroliget. Tusen takk for oppmuntring jenter. Er veldig redd og hormonell om dagen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå