Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Hmm, CVen min er så kjedelig jeg må freshe den opp sånn at jeg kan få en toppjobb. Godt hun ble avslørt. For en gangs skyld takk til VG.
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Ja, fascinerende at noen kan finne på noe sånt (Klarer ikke å la være å nevne at mine fordommer ang partitilhøringhet ble bekreftet ;-) )
Aliena Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Har for lenge siden gitt opp å prøve og skjønne hva som skjer i hodene til frp'ere.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. juni 2010 Det var så klart en bonus! Det finnes veldig mange toppledere i det partiet som har drevet med mye rart, alt fra skatttesnyting til konebanking.
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Gift med sikkerhetssjefen på Stortinget - en mann som selv må sikkerhetsklareres. Jøssda.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #6 Skrevet 25. juni 2010 "hun har det forferdelig" synd.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 25. juni 2010 #7 Skrevet 25. juni 2010 hehe... mine fordommer blir bekreftet gang på gang på gang
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2010 #8 Skrevet 25. juni 2010 Tar du livsløgnen fra en gjennomsnitts-streber ryker ofte direktørtittelen med det samme. Jeg lurer på hva som skjer om man tar livsløgnen fra en streberbrud?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #9 Skrevet 25. juni 2010 På tide å finne ut?
Miss Foster Skrevet 26. juni 2010 #11 Skrevet 26. juni 2010 Må vel si samtidig at dama har baller - DET skal hun ha. Er imponert over at hun greidde å gå fra den ene toppjobben til den andre over så mange år med kun en hjelpepleierutdanning i bagasjen, og uten at noen begynte å sjekke det ut. Selv om mange nå i ettertid kommer og sier at de hadde sin mistanke.....
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 26. juni 2010 #12 Skrevet 26. juni 2010 å ha baller er ikke positivt om man ikke har vett i det hele tatt.
verdens heldigste mamma Skrevet 30. juni 2010 #13 Skrevet 30. juni 2010 Har sett for meg denne settingen: "Mamma, se, mormor er på TV. Hvorfor det?" "Nei, altså det har seg sånn at. Ehem, du vet det jeg pleier å si om at det er viktig å gå på skolen og gjøre leksene sine? Altså mormor har ... eeeh, jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si det... jukset littegrann.." tji-hi!
midgard Skrevet 4. juli 2010 #14 Skrevet 4. juli 2010 Vet ikke hva som skjedde i hodet hennes, men hele saken er trist - rett og slett trist. Syntes det er bra at man tar juksemakere, men juksing finner man i alle partier - desverre. Jeg er overhode ingen frpèr, men jeg syntes synd på denne dama, det er en personlig tragedie...
Aliena Skrevet 4. juli 2010 #15 Skrevet 4. juli 2010 En veldig selvforskyldt personlig tragedie i såfall. Har ikke den helt store sympatien med henne.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2010 Beklager, men jeg kan ikke synes synd på henne. Dette har hun gjort helt selv. Helt alene. Helt bevisst. Synes du synd på fyllekjørere også? Det er jo også en personlig tragedie.
midgard Skrevet 4. juli 2010 #17 Skrevet 4. juli 2010 Vel, fyllekjørere får ikke "smørt" navnet sitt på førstesiden i alle landets aviser (ikke som jeg vet i alle fall)... Og nei, har overhodet ikke sans for folk som kjører i fylla! Sammenligningen din er ufyselig... men, what ever... Jeg syntes faktisk litt synd på denne dama. Jeg er sjokkert over at papirene ikke er undersøkt nærmere i utganspunktet - det er visst ikke vanlig å sjekke referanser. Akkurat det er merkelig, jeg sitter ofte i ansettelser og vi sjekker referanser.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 4. juli 2010 Forfatter #18 Skrevet 4. juli 2010 Så du synes da synd på de som du sjekker ut i ansettelsessaker, og som da har juksa? For en gangs skyld synes jeg VG gjorde noe bra, i stedet for det vanlige fjaset de driver med om kjendiser og bikiner. Dette er medias misjon, de skal være vaktbikkje og passe på at folk ikke tar seg til rette.
maimaimai Skrevet 4. juli 2010 #19 Skrevet 4. juli 2010 Ikke at jeg forsvarer Løberg i forhold til hva hun har gjort, men jeg trodde VG fremdeles hadde Tore Tønne såpass i minnet at de likevel tittet litt opp på "vær varsom" plakaten.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 5. juli 2010 #20 Skrevet 5. juli 2010 personlig syns jeg det er langt værre og gjøre noe som og jukse seg til toppjobber, med og lyve på CV med fult overlegg og i helt edru til stand, en og gjøre noe så dumt som å fyllekjøre. begge deler er ekstremt lavmål, men sistnevnte er man jo påvirket og har ikke dømmekraften i behold. og det fins da nok av folk som har fått fyllekjøringen sin smurt ut over forsiden på VG uten at jeg syns spesielt synn på dem av en grunn
midgard Skrevet 5. juli 2010 #21 Skrevet 5. juli 2010 VG (etter min mening en veldig dårlig avis) var først ja... men Dagbladet, Aftenposten og andre fulgte tett etter... den værste var faktisk lokalavisen Moss Avis (du får sjekke overskriftene selv)... Du trekker sluttninger som jeg ikke kjenner meg igjen i - ja, jeg syntes det er viktig å sjekke referanser og de som ikke har gjort jobben sin her burde gå å skamme seg. Men kjære deg, tror vi bare kan være enig om å være uenige. Ha en fortreffelig aften:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå