Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Dere som har barn som har begynt å klatre ut av sprinkelenga eller har gjjort det.. Klatrer de da over trappegrinda også??? Kom plutselig på å tenke hva gjør man da..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Vet ikke hvorfor, men selv om sønnen min fint klarer å klatre ut av sprinkelsengen, så har han ikke en gang prøvd på trappegrinden. Den i første etg. vet jeg han ikke vil komme seg over, for den har vi satt på kanten av første trinnet, så den blir for høyt oppe. Men nå ga du meg noe å tenke på når det gjelder den i andre etg. Takk :-)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Trappegrinda er høyere enn senga, så den er en umulig oppgave enda(forhåpentligvis). Sengekanten er lavere enn på de fleste grindsenger, så er derfor han kom seg over den. Vi satte på en sengehest, så senga blir ca 20 cm høyere og den kommer han seg ikke over. Men skulle han komme over trappegrinda så må vi kanskje sette sengehest på den også, hehe. Får se hva vi kommer fram til den dagen det måtte skje.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Satt å så på grinda nå og tenkte at de kommer vel over den og når de kommer seg ut av senga.. Hmm vi har soverommene i 3 etg å om barnet våkner om natta å klatrer over grinda, hjeeelp Godt hun er liten enda...
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #5 Skrevet 25. juni 2010 Eldstemann klatret ut av sprinkelsenga da han var 15 mnd. Vi byttet til vanlig seng og lærte ham å være forsiktig i trapper
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #6 Skrevet 25. juni 2010 hm.. har en jente som aldri har prøvd og klatre ut av senga. hun har ikke sprinkelseng, men en gammeldagsseng med lav kant rundt så ikke noe problem og komme over. men hun bare står og holder seg fast i kanten og kikker rundt. hun er 19mnd gammel. men til gjengjeld så klatrer hun overalt ellers. opp på stoler og bor og opp i vinduskarmer osv. hun har til og med begynt og ta med seg små kasser, eller bilen sin, ting hun kan stå på for å nå høyere opp. eller hun drar med seg tripptrappstolen for å klatre opp på kjøkkenbenken og slikt. blir litt smågal jeg. bare venter på at hun skal falle og slå seg skikkelig en dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå