Gå til innhold

Dama til gulesider!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wazzup? Du er full, så jeg kan ikke kontakte deg uttafor offentligheta, hehe. Kunne jo sendt en vanlig mail, men jeg orker ikke åpne mailboksen min, hehe!

Skulle bare høre åssen ståa er? Får du sortert tankene og kan ta fatt på helga med godt mot, god mat og solskinn? :-) Og blir det flere visninger, eller kjemper dere med nebb og klør for det siste huset dere så på?

God klem:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne og anmoder om at du vennligst får deg en gullsmokk-profil så vi kan spamme deg. :-) Klem

Skrevet

Hei jenter :)

Takk for gode råd her om dagen :) Jeg var nokså fortvilet, men barna er vel levert og vi er uten barn i hold dere fast: 4 uker!!!

Jeg kan ennå ikke tro det og jeg føler egentlig litt tristhet... tomhet inni meg men samtidig skal jeg nyte hvert sekund.

Sitter og surfer på nett fra en herlig suite. Gulesider har overrasket meg med en ufattelig herlig tur. Back in Oslo tomorrow ;) På tirsdag blir det 2 visninger og jeg håperhåper denne uka at det blir hus hoho...

Men men vi får se ;)

Dere da salad fingers. Hvordan er ståa? Enn hagen?

Og du dorris? Snør det ennå hos deg? Fytti her jeg er er det sånn 25 grader nå.... mmmm

Dere får ha en fortreffelig helg videre så snakkes vi :)

PS har slettet spam men må si at dorris er nokså dårlig på å lete etter innlegg jeg har skrevet... tror det er 3. som ikke er besvart på nå hohoho

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...