Gå til innhold

Dere som har giftet dere, hva hadde mannen deres på seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dress?

Smoking?

Kjole og hvitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mørk dress :)

Skrevet

både han og sønnen vår på 1,5 år hadde på seg kjole og hvitt. Mannen var selvfølgelig skjønn, men det var ganske nusselig med den lille også :-)

Skrevet

Mørk grå dress med tynne hvite striper. (vi giftet oss et helt annet sted enn i kirka og Norge med null gjester)

Skrevet

Sjakett. Finnes ikke noe finere!

Skrevet

Sjakett. Feiende flott, gitt! :-)

Skrevet

Vi er ikke gift, men jeg synes sjakett er flott! Etter uniform :-)

Skrevet

Mørk dress. Vi giftet oss på ambassade i utlandet. Hadde vi giftet oss hjemme tenker jeg han hadde hatt smoking.

Skrevet

Eller kanskje sjakett? Hihi, må nok ha et hjemmebryllup etter 10 år gitt...

Skrevet

Hvit linbukse og hvit kortermet linskjorte, men vi giftet oss i 36 c ++ på en strand da.

Skrevet

Sjakett med flosshatt og stokk! Var veldig stilig, til og med med den hatten og stokken:)

Skrevet

bunad - det hadde jeg også

Skrevet

Sjarkett, uten hatt. Gutten vår som da var 3 mndr hadde smoking. Og jeg i hjemmesydd nyyydelig enkel prinsessekjole med brokadeliv og tykk silke på skjørtdelen med fall.

Vi var så flotte at!

Skrevet

Han hadde en italiensk dress, smal modell, med lang jakke, vest, tørkle i halsen og skjorte som passet fargen på kjolen min. Var utrolig stilig.

Skrevet

Bunad=) Veryy nice!

Skrevet

Mørkebrun dress (sånn med litt lengre jakke), med kremhvit skjorte (samme farge som min kjole) og rosa vest og kravat. Sønnen vår på (da) 4 år hadde det samme - de var utrolig stilige!

Skrevet

Lys kaki bukser og en pen brun genser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...