CMH Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Har ei venninne som hadde en staaab med kvitteringer en dag jeg besøkte henne, hehe. Tror det var alle kvitteringer iløpet av en mnd. Tar dere vare på dem for å holde styr på økonomien eller for å få penger tilbake hvis det skulle være ett eller annet? I matbutikken tar jeg sjeldent kvittering hvis jeg ikke har mistanke om at de har slått inn noe feil. Hvor mye penger jeg har brukt har jeg jo oversikt i nettbanken.
Gjest Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Nei, er nok ikke så flink Er egentlig helt håpløs og handler mat mer eller mindre hver dag...
The Bad Gal Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Jeg bruker iblant å slenge kvitteringa i posen når jeg handler på Meny, for de er dritdårlige på å plukke vekk mat som er gått ut på dato, og iblant er jeg dårlig på å sjekke i butikken, så kommer ofte hjem med gamle varer:-( De gangene jeg ikke har tatt med lappen er stortsett de gangene jeg oppdager at varen er utgått på dato. Bah. Fra nå av skal jeg alltid ta med lappen derfra! (jeg handler hver dag)
It's all about me Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Jeg tar alltid med meg kvitteringen fra butikken og sjekker den, men er alt rett kaster jeg den. Hender det er feil, så lønner seg å sjekke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå