Salat Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Var på et jobbintervju for 15 dager siden, og fikk beskjed om at de skulle komme tilbake til meg i løpet av to uker. I går snakket jeg med en kamerat som søkte og var på intervju i samme firma som meg (det var ikke spesifisert antall stillinger) og han fikk jobb i går. Jeg har ikke hørt noe. Er det sært å sende mail å høre? Bør jeg vente? Ah, føler jo alt håp er ute. Jeg er rett og slett elendig på intervju. :-/
Rampongi Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Ring og hør! Det viser jo bare interesse det. Om du ikke fikk, kan du spørre om hvorfor, så kanskje du vet hva du ikke skal si eller si på neste intervju. Lykke til!
Salat Skrevet 25. juni 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2010 Bør jeg ringe altså? Skrekk og gru. Jeg vil mye heller ha avslag på mail enn på tlf.
Rampongi Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 Det skjønner jeg godt, men det er iallefall gjennom telefon og det er ikke så ille som det kan høres ut som. Om du ikke får tilbudet sier du bare,. "Åh så synd, jeg som virkelig ville ha denne jobben. Tusen takk for svaret og god helg" Så vet du det, og da kan du bruke helgen på å finne noe annet eller ev nglede deg over at du fik jobb, om det skulle skje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå