Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #1 Skrevet 25. juni 2010 Igår kveld så jeg gjennom bilene til samboer på pc'en, jeg burde nok ikke gjort det fordi jeg pleier ikke være en som sniker i tingene hans. Men der fant jeg ett bilde av han og en jente som kysset. Han hadde på seg klær som han fikk av meg til jul, så jeg vet at dette må ha skjedd etter jul. Da gikk jeg gravid i 7 måned. Jeg ble litt paff, men vet ikke hvordan jeg skal reagere. Ble først sint og såret. Men kan det ha vert ett vennskapelig kyss, eller er jeg helt naiv og godtroeende da? Vi har aldri før kranglet skikkelig, og har det veldig godt sammen. Men burde jeg la dette ligge eller ville dere spurt han om det? hmm.. Han har ikke vært ute på fest eller noe slikt etter jeg var kommet til 8 måneden i svangerskapet, han har heller villet vært hjemme med meg sier han. Kan det være han har dårlig samvittighet, og att det var ett engangstilfelle?..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Du kan jo spørre han, så får han forklare seg? Jeg ville gjort det
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #3 Skrevet 25. juni 2010 Spør ham. Ellers vil det bli liggende å etse oppe i hodet ditt, og til slutt kommer det fram på en ukontrollert måte.. Så si at du så bildet, og spør hvem det er og hvor det ble tatt.. Så ser du an reaksjonen hans, hvis han blir sint fordi du snoker på pcen hans, eller prøver å ro seg unna så e det noe muffens..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #4 Skrevet 25. juni 2010 håper han sier sannheten isåfall. Liker ikke gå rundt og lure. hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå