Anonym bruker Skrevet 24. juni 2010 #1 Skrevet 24. juni 2010 Dettte svangerskapet har jeg vært passe rotete, fullstendig klar over det. Jeg har missforstått masse og hjernen min har fått med seg ting og bare vridd det sånn at jeg har skjønt det på den positive måten. La meg bare si at det har blitt mange rare situasjoner ut av det. Det toppet seg litt i dag, da jeg lurte på hvorfor jeg ikke hadde fått penger på kontoen (fått igjen på skatten) men så viste det seg jo det at det var jeg som skulle gi dem 8000 kr. Ups, det var ikke helt etter planen. Ikke morro å finne ut det, men det passer veldig godt med resten av tingene hodet mitt roter til for tiden. Det er en mnd igjen til terminen, jeg får ikke gjort så veldig mye. Det er godt at sønnen min får et par turer i sommer uansett. For plutselig har mamma 16 000 mindre enn det hun trodde. Det svir ja. Men min egen dumhet. Bra jeg har spart så mye penger i det siste så jeg har mulighet til å betale. Hehe. jeg må nesten bare le litt av meg selv, kan ikke grine heller. Gleder meg til hodet mitt fungerer normalt igjen. Det skal bli veeeeeeeeeeeldig godt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2010 #2 Skrevet 25. juni 2010 Sånt kan jeg også finne på å gjøre, men jeg har alltid vært slik, slitsomt, men kommer opp i mange rare situasjoner iblandt da Godt du kan beholde humøret hvertfall, selv om det er surt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå