Gå til innhold

Bekymret mor her nå....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ilag med barnefaren... Jeg bor ilag med en kompis nå som det er litt trange tider økonomisk.. Min datter fortalte til min kompis i dag en hemmelighet, som hun ikke ville jeg skulle vite om. Hva er det da, spurte han. Pappa er slem med meg sa hun. I det øyeblikket kom jeg inn døra å da ville hun ikke fortelle mere...

Nå er jeg skikkelig bekymret her. Datteren min sa til pappa`n sin i dag at hun ikke ville til han mere, bare til mamma... Så jeg lurer på om det er noe. Min kompis skulle prøve å få henne til å fortelle mere i morgen... Håper så inderlig hun forteller han om det er noe galt...

Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, jeg håper virkelig det bare er ord, eller at datteren din kanskje kan ha opplevd faren sin som litt urettferdig og streng... Er ikke sikkert han er slem mot henne på den måten vi tenker. Skjønner allikevel at du er bekymret, hadde vært det samme selv! Ønsker deg det beste og skal håpe på det beste med deg!

Skrevet

Ligger mere til grunn enn bare dette da... Hun har lenge sagt at hun ikke vil til pappa, at hun vil være mere til meg(vi har henne 50/50)

Å jeg er glad hun har så mye tillitt til min kompis, at hun forteller det til han. Hun tør vel ikke fortelle noe til meg for hun tror jeg sladrer til faren.... Huff.... Håper min kompis får litt ut av henne i morgen....

Skrevet

Hvordan gikk det med dere? Fant du ut av noe?

Skrevet

Lurer jeg på også.. Håper virkelig ikke det er noe ille,,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...