Gå til innhold

ÅÅh jeg skal til Dubai med typen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han inviterte meg akkurat til Dubai, i forb. med en ustilling han skal ha på en messe der og da får jeg reise med helt gratis :) Gleder meg sykt, og har nettop fullført flyskrekk kurs og gleder meg til å flyyy...:)

Life is good

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husk å ikke vis noen som helst fysiske kjærtegn på offentlige steder!! Da får du fengsel og piskeslag. NEI, IKKE TULL!

Er ikke sikker på om det er lov til å holde hender engang...

Skrevet

Det er helt sant, det er strengt forbudt å vise følelser offentlig . Jeg har bodd i Saudi Arabia med mannen min som jobbet der og vi ble bedt om å bevise at vi var gift da vi holdt hverandre i hendene på et kjøpesenter. Det var det religiøse politiet som hadde inspeksjon. Heldigvis var vi godt gift.

Men ellers er Dubai herlig, mye luksus og vakre steder. Gled deg!!

Skrevet

Tror nok det er litt anerledes i Dubai, blir nok ikke fengslet for slik.

Kos dere masse, det er en flott by!!

Skrevet

Vi var i Dubai i februar; FANTASTISK by !!

Og det er sant; kyssing offentlig er ulovlig, men det er overhodet ikke noe problem og holde hverandre i hendene. :))

(Et britisk par fikk 15 eller 31 dagers fengsel for kyssing på en restaurant... Et annet britisk par hadde seg på stranden, de var gift, men ikke med hverandre. Der fikk mannen 4 mnd fengsel, vet ikke hva som skjedde med damen... Deportert sikkert.

Så det ER strengt der, og man skal respektere andre lands lover!! På hotellrommet gjør du jo som du vil...)

Vet ikke hvor lenge dere skal være, eller hva dere rekker, men vil gjerne anbefale deg et par steder om du er interessert..??.. (send meg en pm)

PS: Skal dere nå i sommer ? Vær obs på at temperaturen kan komme opp i 50 grader. Dubai er egentlig ørken...

HELDIGGRIS !!!!!!!!!!!! Liiiiiitt misunnelig... ;))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...